Skocz do zawartości

Wreszcie ją mam :)


McGiver
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Po długim, lecz nie namiętnym szukaniu wreszcie kupiłem co chciałem :) :biggrin: Piękną i wzrok przyciągającą Honde. rocznik 1995, naked cudo, 31000 km oryginalnego przebiegu ze wszystkimi papierami z serwisu od pierwszego właściciela. Kolor czarno-szary metalik. Sprowadzona z Francji. Pełny oryginał dorzucone tylko: tylny kufer, przednia ciemna szybka, wydech końcowy laser carbon pro d'or, podgrzewane manetki i światła awaryjne. Dwa ostatnie lata przestała w ogóle nie jeżdżona pod szmatą w przybudówce. Całość do wypielęgnowania w przerwie miedzy-sezonowej. Ale powoli do celu :) Ma jeszcze oryginalne opony z 1995 roku :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yo!

 

Opony zmieniaj czym predzej :P.

Jesli przebieg jest prawdziwy, to lada moment czeka Cie wymiana rozrzadu, ktora nie jest tania...

W CB 1000 jest nietypowy napinacz rozrzadu wewnatrz silnika - mechaniczno-olejowy. Nie ma zamiennikow, trzeba sciagac oryginalny z Hondy. I on sie konczy szybko - srednio co 30kkm.

Ale poza tym sprzet trwaly i niezawodny.

Kumpel ma Big One '94 - obecnie ok. 95kkm na szafie i smiga az milo. Rozrzad wymieniany byl przy ok. 30, 60, i 87kkm.

Jak co, to kolega z rzadka zaglada tu na forum - xywa Browar.

 

Pzdr!

 

PS

Wrzucaj foty!

Edytowane przez zbyhu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:buttrock:

ELO!!!

 

Jak to Browar nie bywa na forum :) .... jestem i to co napisał Zbyhu to prawda :)

 

'Rozrząd średnio co 30 tys.km .... więc więcej Ci powinien wytrzymać zestaw napędowy ....

 

...spalanie ...cóż na początku na "TUNINGowym" wydechu było 8L/100 km a czasami i więcej .... ale po dobrej regulacji bierze w granicach 6 L / 100 km :biggrin: a jeżdże średnio szybko :crossy:

 

Sam motocykl zrobił w tym sezonie 10 tys. km ... i narazie nic się nie zesrało ...

 

Pali troszkę oleju ... ale to pewnie przebieg już robi swoje :icon_biggrin:

 

Części eksploatacyjne poza oponami (nietypowe 18 cali) dostępne od ręki ,... nawet napinacz można łatwo lecz nie przyjemnie kupić ...

 

PODSUMOWUJĄC: Sprzęt daje radę mimo swego wieku (1994) i przebiegu (95 000 km)

 

PS. Początkiem sierpnia wyjeżdżam, planowo ma być jakieś 3500 km, więc po powrocie napiszę jak się sprawuje jako turystyk dla dwóch osób :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do opon to właśnie dzisiaj odebrałem dwie nówki metzeler ME Z4 170/60/18 i 120/70/18, rozrząd leży już przygotowany nówka ( 600 zł komplet), dysze dynojeta i filtr K&N zamówione, jedyne czego poszukuje to kompletnego wydechu 4-2-1 YOSHIMURA; motor stał 2 lata nie jeżdżony, oleje, filtry, przewody hamulcowe opony płyn hamulcowy zestawy naprawcze pompek hamulca i sprzęgła, i kupa innych gratów do wymiany. Ja jestem mechanikiem samochodowym wyspecjalizowanym w silnikach TDI VAG, i patrze że silniczek jest prosty i bardzo niezawodny w cb1000, ponoć dawca to motor CBR1000F tylko odprężony, inne wałki rozrządu, gaźniki i skrzynia 5-biegów. Wczoraj dokupiłem sobie chłodniczke oleju z przewodami od CBRy :) parę przeróbek i będzie tam pasować idealnie. co do fotek to proszę bardzo:

http://photos04.allegroimg.pl/photos/orygi...74/81/679748169

http://photos04.allegroimg.pl/photos/orygi.../81/679748169_3

http://photos04.allegroimg.pl/photos/orygi.../81/679748169_4

otwierać za pomocą przeglądarki internetowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Noo to pogratulować!!

 

Widziałem go na allegro całkiem niedawno :biggrin: facet sam nie wiedział czemu tak tanio chce go sprzedać :buttrock: ....

 

...na zdjęciach prezentuje się dobrze :icon_biggrin: oby służył jak najlepiej !

 

Tylko filtr K&N, dynojet, oraz wydech yoshimura --- to może się równać spore zużycie paliwa :biggrin:

 

Jeszcze raz Gratulacje i pozdrooo !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Tylko filtr K&N, dynojet, oraz wydech yoshimura --- to może się równać spore zużycie paliwa :biggrin:

 

jak to wszystko złoże do kupy pojedzie do strojenia do speca od tego, on wie jak to ustroić żeby po takich modyfikacjach paliło to tyle co fabryka albo i mniej jeśli uzywa sie tego w celach turystycznych, no mocy za darmo nie ma, jak trzeba bedzie odkrecić to i tak swoje wyssie :) z wydechem yoshimura JEST TYLKO PROBLEM taki malutki: już nie jest produkowany. Jedyny jaki udało mi sie znaleźć to kompletny BARRACUDA. Cały czas sie zastanawiam czy jakiś od CBR1000f 4-2-1 albo 4-1 by nie pasował, ale z tego co widziałem na szybkiego to tam inzczej biegnie konstrukcja pod spodem bo w cb jest stopka centralna.

Wczoraj poskładałem niunie do kupy i była jazda testowa, po osiedlu no i niestety........ nie wytrzymałem :icon_mrgreen: , założyłem całe ubranko i przejażdżka miała 40 km :biggrin: :crossy: :crossy: :crossy: :biggrin: Ale ONA ma jad!!!!!!! tylko wydech za cichy to go zdjąłem i na samym kolektorze pośmigałem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

........... tylko wydech za cichy to go zdjąłem i na samym kolektorze pośmigałem :)

 

 

hehehehhe toś mnie rozbawił :buttrock: :buttrock: :buttrock: :buttrock: musiałbyć niezły hałas :biggrin: na osiedlu :icon_evil:

 

Pozdro i niech maszyna służy dobrze!

 

A mam jeszcze pytanie na koniec ... jaki miałeś wcześniej motocykl skoro piszesz, że ma "JAD" :biggrin:

 

Pozdrowienia :icon_mrgreen: :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

A mam jeszcze pytanie na koniec ... jaki miałeś wcześniej motocykl skoro piszesz, że ma "JAD" :biggrin:

 

Pozdrowienia :icon_mrgreen: :flesje:

z tym oryginalnym pierwszym tłumikiem za kolektorem pod spodem cisza bez tłumika końcowego jak z komara 50 :buttrock: :buttrock: :buttrock: a ostatni mój motorek to była cezet350 :buttrock: 12 lat temu :biggrin: w miedzyczasie jeździłem sobie na szlifierkach moich ziomków, ale takie leżaki mnie nie interesują; zarejestrowałem CeBulke 3 dni temu, wymieniłem oponki, zrobiłem przeglądzik, i naganiałem już ze 350 km. Oswoiłem sie co nieco z nią i jedno jest pewne , jakąś owiewke musze sobie założyć, bo powyżej 160km/h to już zaczyna sie walka z wiatrem masakryczna!!!

Edytowane przez McGiver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ostatni mój motorek to była cezet350 :buttrock: 12 lat temu :biggrin:

 

, jakąś owiewke musze sobie założyć, bo powyżej 160km/h to już zaczyna sie walka z wiatrem masakryczna!!!

 

 

No po CZ 350 to napewno huragan taki Big One :crossy: :buttrock:

 

AD.2 ,,, co do owiewki to rzeczywiście powyżej 160-170 robi się nieciekawie ... ale hmmm cóż ja się przyzwyczaiłem już do jazdy bez szyby z przodu.... w moim ukochanym FZX-ie też jej nie było ,,,

... jak kupiłem Big One'a to pierwszą rzeczą jaką było po przejażdżce był demontaż szyby ... bo było z nią gorzej niż bez niej ... ale może to kwestia wielkości szyby i gabarytów jeźdźca ....

 

PS. 12 250 km w tym sezonie moja już przejechała :biggrin: oby tak dalej :notworthy: :flesje:

 

POZDRO!! :buttrock: :buttrock: :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...