McGiver Opublikowano 20 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 Po długim, lecz nie namiętnym szukaniu wreszcie kupiłem co chciałem :) :biggrin: Piękną i wzrok przyciągającą Honde. rocznik 1995, naked cudo, 31000 km oryginalnego przebiegu ze wszystkimi papierami z serwisu od pierwszego właściciela. Kolor czarno-szary metalik. Sprowadzona z Francji. Pełny oryginał dorzucone tylko: tylny kufer, przednia ciemna szybka, wydech końcowy laser carbon pro d'or, podgrzewane manetki i światła awaryjne. Dwa ostatnie lata przestała w ogóle nie jeżdżona pod szmatą w przybudówce. Całość do wypielęgnowania w przerwie miedzy-sezonowej. Ale powoli do celu :) Ma jeszcze oryginalne opony z 1995 roku :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLCYK Opublikowano 20 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 Aż miło się czyta jak ktoś jest naprawdę szczęśliwy. Przypomina mi się moja uradowana gęba po zakupie ostatniego sprzętu :biggrin: . Gratulacje i szerokości. :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 (edytowane) Yo! Opony zmieniaj czym predzej :P. Jesli przebieg jest prawdziwy, to lada moment czeka Cie wymiana rozrzadu, ktora nie jest tania... W CB 1000 jest nietypowy napinacz rozrzadu wewnatrz silnika - mechaniczno-olejowy. Nie ma zamiennikow, trzeba sciagac oryginalny z Hondy. I on sie konczy szybko - srednio co 30kkm. Ale poza tym sprzet trwaly i niezawodny. Kumpel ma Big One '94 - obecnie ok. 95kkm na szafie i smiga az milo. Rozrzad wymieniany byl przy ok. 30, 60, i 87kkm. Jak co, to kolega z rzadka zaglada tu na forum - xywa Browar. Pzdr! PS Wrzucaj foty! Edytowane 21 Lipca 2009 przez zbyhu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ilcaster Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 gratulację! heh opona z 95 zmieniaj ją jak najprędzej :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browar Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 :buttrock: ELO!!! Jak to Browar nie bywa na forum :) .... jestem i to co napisał Zbyhu to prawda :) 'Rozrząd średnio co 30 tys.km .... więc więcej Ci powinien wytrzymać zestaw napędowy .... ...spalanie ...cóż na początku na "TUNINGowym" wydechu było 8L/100 km a czasami i więcej .... ale po dobrej regulacji bierze w granicach 6 L / 100 km :biggrin: a jeżdże średnio szybko :crossy: Sam motocykl zrobił w tym sezonie 10 tys. km ... i narazie nic się nie zesrało ... Pali troszkę oleju ... ale to pewnie przebieg już robi swoje :icon_biggrin: Części eksploatacyjne poza oponami (nietypowe 18 cali) dostępne od ręki ,... nawet napinacz można łatwo lecz nie przyjemnie kupić ... PODSUMOWUJĄC: Sprzęt daje radę mimo swego wieku (1994) i przebiegu (95 000 km) PS. Początkiem sierpnia wyjeżdżam, planowo ma być jakieś 3500 km, więc po powrocie napiszę jak się sprawuje jako turystyk dla dwóch osób :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McGiver Opublikowano 21 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 co do opon to właśnie dzisiaj odebrałem dwie nówki metzeler ME Z4 170/60/18 i 120/70/18, rozrząd leży już przygotowany nówka ( 600 zł komplet), dysze dynojeta i filtr K&N zamówione, jedyne czego poszukuje to kompletnego wydechu 4-2-1 YOSHIMURA; motor stał 2 lata nie jeżdżony, oleje, filtry, przewody hamulcowe opony płyn hamulcowy zestawy naprawcze pompek hamulca i sprzęgła, i kupa innych gratów do wymiany. Ja jestem mechanikiem samochodowym wyspecjalizowanym w silnikach TDI VAG, i patrze że silniczek jest prosty i bardzo niezawodny w cb1000, ponoć dawca to motor CBR1000F tylko odprężony, inne wałki rozrządu, gaźniki i skrzynia 5-biegów. Wczoraj dokupiłem sobie chłodniczke oleju z przewodami od CBRy :) parę przeróbek i będzie tam pasować idealnie. co do fotek to proszę bardzo: http://photos04.allegroimg.pl/photos/orygi...74/81/679748169 http://photos04.allegroimg.pl/photos/orygi.../81/679748169_3 http://photos04.allegroimg.pl/photos/orygi.../81/679748169_4 otwierać za pomocą przeglądarki internetowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browar Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 Noo to pogratulować!! Widziałem go na allegro całkiem niedawno :biggrin: facet sam nie wiedział czemu tak tanio chce go sprzedać :buttrock: .... ...na zdjęciach prezentuje się dobrze :icon_biggrin: oby służył jak najlepiej ! Tylko filtr K&N, dynojet, oraz wydech yoshimura --- to może się równać spore zużycie paliwa :biggrin: Jeszcze raz Gratulacje i pozdrooo !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
narazie_amator Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 Bardzo fajny sprzęt :) Gratuluje! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
molu Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 Fajna cebulka - gratulacje :lalag: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McGiver Opublikowano 24 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 Tylko filtr K&N, dynojet, oraz wydech yoshimura --- to może się równać spore zużycie paliwa :biggrin: jak to wszystko złoże do kupy pojedzie do strojenia do speca od tego, on wie jak to ustroić żeby po takich modyfikacjach paliło to tyle co fabryka albo i mniej jeśli uzywa sie tego w celach turystycznych, no mocy za darmo nie ma, jak trzeba bedzie odkrecić to i tak swoje wyssie :) z wydechem yoshimura JEST TYLKO PROBLEM taki malutki: już nie jest produkowany. Jedyny jaki udało mi sie znaleźć to kompletny BARRACUDA. Cały czas sie zastanawiam czy jakiś od CBR1000f 4-2-1 albo 4-1 by nie pasował, ale z tego co widziałem na szybkiego to tam inzczej biegnie konstrukcja pod spodem bo w cb jest stopka centralna. Wczoraj poskładałem niunie do kupy i była jazda testowa, po osiedlu no i niestety........ nie wytrzymałem :icon_mrgreen: , założyłem całe ubranko i przejażdżka miała 40 km :biggrin: :crossy: :crossy: :crossy: :biggrin: Ale ONA ma jad!!!!!!! tylko wydech za cichy to go zdjąłem i na samym kolektorze pośmigałem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browar Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 ........... tylko wydech za cichy to go zdjąłem i na samym kolektorze pośmigałem :) hehehehhe toś mnie rozbawił :buttrock: :buttrock: :buttrock: :buttrock: musiałbyć niezły hałas :biggrin: na osiedlu :icon_evil: Pozdro i niech maszyna służy dobrze! A mam jeszcze pytanie na koniec ... jaki miałeś wcześniej motocykl skoro piszesz, że ma "JAD" :biggrin: Pozdrowienia :icon_mrgreen: :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McGiver Opublikowano 31 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 (edytowane) A mam jeszcze pytanie na koniec ... jaki miałeś wcześniej motocykl skoro piszesz, że ma "JAD" :biggrin: Pozdrowienia :icon_mrgreen: :flesje: z tym oryginalnym pierwszym tłumikiem za kolektorem pod spodem cisza bez tłumika końcowego jak z komara 50 :buttrock: :buttrock: :buttrock: a ostatni mój motorek to była cezet350 :buttrock: 12 lat temu :biggrin: w miedzyczasie jeździłem sobie na szlifierkach moich ziomków, ale takie leżaki mnie nie interesują; zarejestrowałem CeBulke 3 dni temu, wymieniłem oponki, zrobiłem przeglądzik, i naganiałem już ze 350 km. Oswoiłem sie co nieco z nią i jedno jest pewne , jakąś owiewke musze sobie założyć, bo powyżej 160km/h to już zaczyna sie walka z wiatrem masakryczna!!! Edytowane 31 Lipca 2009 przez McGiver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browar Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 a ostatni mój motorek to była cezet350 :buttrock: 12 lat temu :biggrin: , jakąś owiewke musze sobie założyć, bo powyżej 160km/h to już zaczyna sie walka z wiatrem masakryczna!!! No po CZ 350 to napewno huragan taki Big One :crossy: :buttrock: AD.2 ,,, co do owiewki to rzeczywiście powyżej 160-170 robi się nieciekawie ... ale hmmm cóż ja się przyzwyczaiłem już do jazdy bez szyby z przodu.... w moim ukochanym FZX-ie też jej nie było ,,, ... jak kupiłem Big One'a to pierwszą rzeczą jaką było po przejażdżce był demontaż szyby ... bo było z nią gorzej niż bez niej ... ale może to kwestia wielkości szyby i gabarytów jeźdźca .... PS. 12 250 km w tym sezonie moja już przejechała :biggrin: oby tak dalej :notworthy: :flesje: POZDRO!! :buttrock: :buttrock: :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.