Skocz do zawartości

Sprzedam Kawasaki ZZR 600 stan idealny


Rocks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Z powodu sprzeciwu rodziny, jestem zmuszony sprzedać mój pierwszy motocykl. Jest to Kawasaki ZZR 600, rocznik 1991, ZAREJESTROWANY, OPŁACONY I ZROBIONY PRZEGLĄD TECHNICZNY. Motocykl jest koloru czarnego (dowód rejestracyjny). Stan techniczny motocykla jest idealny. Regularnie serwisowany (mam rachunki na wszystko) - zmieniony olej (obecnie motul) i wszystkie filtry na oryginalne Kawasaki. Wyregulowane i wyczyszczone gaźniki, motor ogólnie sprawdzony i wszystkie podstawowe rzeczy w nim zrobione, gdyż motor szykowałem dla siebie. Motocykl tankowałem ZAWSZE na shell, bo tak naprawdę tylko tam mają dobrej jakości paliwo.

 

Lakier (oryginalny) ma parę drobnych rys, motocykl nigdy nie miał żadnego szlifa!

Odkąd go kupiłem, motor ma zamontowany karbonowy wydech firmy Laser (4w1). Brzmi doskonale!

Opony zdaniem mechanika spokojnie starczą na ten i przyszły sezon (Bridgestone)

Klocki hamulcowe prawie nowe, również starczą na pewno do końca sezonu.

Motocykl nie był bity, żadnego szlifa, nie jest krótszy, prowadzi się doskonale!

Biegi nie wypadają, skrzynia działa precyzyjnie i nigdy nie miałem z nią nawet pół problemu! (w tym modelu gdy wypada 2gi bieg, trzeba praktycznie wymienić skrzynię, u mnie nigdy nie wypadł, ani się na to nie zanosi)

Motocykl mam bardzo krótko, dbałem o niego i poprzedni właściciel też, bo kupiłem go w świetnym stanie.

Ma on 25000 km przebiegu.

Lampa jest ładna, biała w środku, a nie jakaś pożółkła ze starości.

Hamulce działają wspaniale.

Elektryka sprawna, nigdy nie było żadnego problemu.

Motocykl pali na dotyk.

Nie pije oleju!

Jedyną wadą jaką ma, jest to, że są 2 różne podnóżki kierowcy (same podnóżki, nie sety!), tak miał odkąd go kupiłem i w sumie planowałem to zmienić, ale życie mi nieco pokrzyżowało plany.

 

Mimo swojego wieku, motor prezentuje się pięknie! Malowanie jest śliczne, kształt motoru daje wrażenie maszyny nawet 10 lat młodszej!

Motocykl ma ponad 100KM, nie był w żaden sposób tuningowany ani katowany - miał służyć do turystyki. Ma bardzo wygodne siedzenie, spokojnie można nim jechać nawet kawał drogi. Wczoraj (14 lipca) sprawdzane były u mechanika poziomy płynów i stan opon wraz z ciśnieniem. Muszę go sprzedać, nie mam już żadnego wyjścia. Chciałem go zostawić sobie na długo, bo jest w stanie lepszym niż nowsze maszyny. Jednak rodzice oraz dziewczyna powiedzieli nie. Gwarantuję, że motocykl nie ma ŻADNEJ ukrytej wady, był regularnie (krótko go miałem, może regularnie to złe słowo) serwisowany u mechanika w firmie transbike w Białymstoku. Także, nie na podwórku u kogoś kto klepie i samochody i silniki do motorówek, a w firmie gdzie robią tylko motocykle (http://www.transbike.pol2.com/). Nie wiem, czy mogę coś jeszcze powiedzieć, jeśli chcecie jechać po ten motor nawet z drugiego końca Polski, polecam, bez obaw weźmiecie go na pewno. Jeśli jest problem z transportem, mogę nim przyjechać.

 

Proszę z wszelkimi pytaniami dzwonić - Wojtek 604 355 887 Zapraszam na jazdy próbne w KIELCACH

 

oto aukcja na allegro http://www.moto.allegro.pl/show_item.php?item=688615982

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będąc na studiach i ich utrzymaniu (nie mam jak pracować na medycynie) nie mogę po prostu. Może w przyszłym sezonie kupię sobie coś podobnego, może coś wymyślę jak to rozegrać.

 

Cena na allegro to licytacja bez ceny minimalnej od 4500, nawet za 4500 można go kupić. Dzwońcie, pytajcie, jak komuś będzie dobrze z oczu patrzeć to oddam moje marzenie od dzieciństwa w niższej cenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli ustalone: starych olewasz, dziewczynę rzucasz, wymarzony motocykl zostawiasz sobie :crossy:

Aby mieć na utrzymanie motonga rozpoczynasz karierę żigolaka :buttrock:

 

ps. skoro ogłoszenie nie aktualne, to chyba temat można już zamknąć... :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem ze sytauacja jest lipna jesli chodzi o rodzine ale moze zrob fikcyjna sprzedarz dogadaj sie z jakims kuplem trzymaj moto u niego w garazu czasem polataj zeby sie nie zastal a potem jak juz bedziesz na swoim postawisz ich pred faktem dokonanym... szczerze mowiac nigdy nie potrafilem zrozumiec jak mozna czegos zabraniac doroslemu czlowiekowi ;/

Romet Z 125 ----> Suzuki SV 650 S K1 -----> Honda VTR 1000 F 97 :D

https://www.facebook.com/WozniakLukaszFotonotek

 

Fotografia Motoryzacyjna i nie tylko :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

.... Lakier (oryginalny) ma parę drobnych rys, motocykl nigdy nie miał żadnego szlifa! ...

 

No sory ale tutaj to prawdy kolego nie mówisz... Latałem Zygzakiem przez 3 lata, znam ten motocykl na wylot... Zresztą tu nie trzeba być w ogóle motocyklistą, żeby zobaczyć, że moto do połowy jest inne i ma 3, zamiast 2 kolory :) Na bocznej owiewce nie ma naklejki "Twin Cam 16-valves". Poza tym, jak moto ma zmienioną owiewkę to musiało mieć szlifa :)

Moje Zygzak poszedł za 5800, a wyglądał tak:

 

klikus0030.jpg

 

Fajne moto to jest... :)

Edytowane przez przemekpal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...