SajGoN Opublikowano 13 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2004 tak jak w temacie.Jak mam sprawdzic czy nie byl krecony licznik??Czy nie byl katowany, charakterystyka silnika-jego praca...Czy mozna sprawdzic cisnienie na cylindrach dynamometrem, tak jak sie sprawdza silniki w autach?? Jakie powinno byc cisnienie??Na co zwracac uwage, w gazetach sa oferty, ale przebieg mnie zraża, czy 40.000km to duzo na silnik w SUZUKI GSF 600 Bandit ??Patrzec na rok czy na stan ?? Dzieki z gory za posty !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mla Opublikowano 13 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2004 Cze, kupowałem B6 w zeszłym roku, moje doświadczenia: -nie patrz na licznik - łatwo go zmienić ( nawet nie trzeba "kręcić") - ew. popatrz po mocujących srubach czy nie były odkręcane (ale pewności i tak nie masz) ;) -popatrz na zużycie/wytarcie gum na podnóżkach, luz na dźwigni zmiany biegów - dadzą pewien obraz przebiegu moto ( o ile nie były zmieniane = pewności i tak nie masz) -zajmij się raczej ogólnym stanem moto, silnik i skrzynia w B6 potrafią jeździć przez wieeele kilometrów -szukaj śladów "szlifów" i "dzwonów" - pęknięcia lakieru lub ślady zaprawek na ramie, nieoryginalne kierunkowskazy, lusterka, kierownica, ślady obtarcia na wydechu, gmolach, podnóżkach, ciężarkach na kierownicy, bocznych pokrywach silnika, klejone plastiki, lakierowane elementy ( np. zbiornik paliwa), nieoryginalne śruby mocujące wszelkie pierdoły (szczególnie te ładne, chromowane), brak różnych zaślepek -obowiązkowo jazda próbna ( sprawdź odpalanie na zimno i na ciepło, pracę silnika i skrzyni, ustawienie kierownicy, ściąganie podczs jazdy)!! Najlepiej w wykonaniu kogoś znającego ten model ( stwierdzenie " suzuki - same stuki" w odniesieniu do silnika nie wzięło się znikąd, ale ten silnik tak ma - oczywiście w granicach rozsądku) - wszytkie porady z http://www.krzysp.motocykle.org/nacopatrzec.html obowiązują ;) ...no więc powodzenia ;) :clap: :clap: ...niestety musisz uzbroić się w cierpliwość - ja szukałem moto przez 7 miesięcy, w tym czasie przejechałem ok 3 tys. km oglądając 7 różnych Banditów - ale i tak nie kupiłem idealnego - tyle że przynajmniej świadomie. do zobaczenia na drogach :lol: :lol: :lol: ;) :buttrock: ;) ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SajGoN Opublikowano 13 Marca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2004 Dzieki za info !! Czy 40.000km to duzo ? Widziałem kilka ogłoszen z takim przebiegiem, chyba moge byc pewny ze jest oryginalny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 14 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2004 40k km to nie jest dużo, nie wiem jeszcze jaki rocznik szukasz (ja też szukam b6N), ale ja nie patrzę na przebieg, bo jak widzę rocznik '95 i 20kkm to od razu wiadomo, że przebieg jest "skręcony". lepiej spójrz na to co wspomniał kolega mla wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 14 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2004 Dzieki za info !! Czy 40.000km to duzo ? Widziałem kilka ogłoszen z takim przebiegiem, chyba moge byc pewny ze jest oryginalny.wszystko zależy jak był urzywany i serwisowany ,mój kumpel kupił w dani bandita z przebiegiem ok 60 tys km ,od pierwszego wlasciciela moto ,żyleta nawet nie miał luzu na tarczach ,w serwisie niemogli uwierzyć w taki stan... wszak, że wlasciciel poprzedni dbał o niego bardzo ,codziennie ponad 100kilosów nim robił do roboty stad ten przebieg... Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.