Skocz do zawartości

Rieju mrx ogromny problem :(


mari0704
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

To masz cos z gaznikiem. Moj pali 3.2 litra na 100 zablokowany. Jak odblokuje to max 5, Ale ja mam gaznik 12mm.

A kumplowi tzr z cylindrem 70ccm i wydechem spotrowym z gaznikiem 16mm i dysza 105 pali 5.5 litra przy ostrej jezdzie.

I obniz iglice i 1 zabek moze cos pomoze a jak nie o poszukaj na allego gaznika za male pieniadze.

 

A moze y jezdzisz na ssaniu caly czas ?

Sprawdz ssanie bo na wlaczonym ssaniu moto pali 2 razy wiecej i ma mula.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha nie wiedziałem od czego jest ta rurka , kiedyś ją zaślepiłem i moto dostało jeszcze większego muła. Ssanie jest ok, ponieważ gdy dam mu ssanie to silnik gaśnie. Czyli muszę odgiąć tą blaszkę w gaźniku tak aby szybciej zamykała dopływ paliwa tak? Dziękuję wszystkim za porady, jutro tylko jak wyjdę ze szkoły to biorę się za to :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wziąłem zmieniłem pozycje na iglicy , teraz mam na max u góry to zabezpieczenie. Jest lepiej ale jeszcze czegoś mu brakuję. Obniżyłem o 2 rowki niżej niż było to się "zalewał" na pół obrotów się wkręcał i pyrkał tak dziwnie. Czy wina leży w wielkości dyszy? Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Założyłem tłok i cylinder nowy (świeżo po dotarciu) i nic się nie zmieniło... Jest tak samo jak było.

A czy przerobiony wydech (wstawione grubsze rurki w dyfusorze do końcówki) mogą tu coś robić ? Bo już sam jestem zielony ;/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wyregulowałeś ten poziom paliwa w komorz epływakowej? Jakieśwartości kontrolne to musi mieć. ;]

 

POza tym odnośnie kwestii zwiększenia przelotu na łączeniu z końcówką?? Czyli rozumiem jest wieksza rurka między dyfuzorem a gaxnikiem?? Jak tak to powiedz mi po kiego żeś to ruszał jak nie wiesz jak widac jak działa dyfuzor ;/ Ta rurka jest tak mała aby fala stojąca z silnika odbijała się od stożka końcowego dyfuzora i doładowywała silnik na wyższych obrotach... jak żeś tam wsadził jakiś komin fi 100 to nie ma co się dziwic ze mocy nie ma ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z gaźnikiem jest już ok , przestawiłem stan paliwa na ilglicy i jest dobrze.

Mechanik który mi wyciągał katalizator mówił że gdy zwiększy przelot to silnik będzie miał lżej wypychać spaliny i będzie elastyczniejszy. Ja się na tym nie znam więc zrobił tak jak myślał . W dyfuzorze też został zwiększony przelot z fi 19 do 34 wewnątrz. Jak coś to mogę spowrotem zrobić tak jak było (posiadam wszystkie elementy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...