kamilp7 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 To masz cos z gaznikiem. Moj pali 3.2 litra na 100 zablokowany. Jak odblokuje to max 5, Ale ja mam gaznik 12mm. A kumplowi tzr z cylindrem 70ccm i wydechem spotrowym z gaznikiem 16mm i dysza 105 pali 5.5 litra przy ostrej jezdzie. I obniz iglice i 1 zabek moze cos pomoze a jak nie o poszukaj na allego gaznika za male pieniadze. A moze y jezdzisz na ssaniu caly czas ? Sprawdz ssanie bo na wlaczonym ssaniu moto pali 2 razy wiecej i ma mula. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 no jak ci kapie to jest problem gaznika.... poniewaz ta rurka to jest przelew komory pływakowej... masz zawysoki poziom paliwa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mari0704 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 Aha nie wiedziałem od czego jest ta rurka , kiedyś ją zaślepiłem i moto dostało jeszcze większego muła. Ssanie jest ok, ponieważ gdy dam mu ssanie to silnik gaśnie. Czyli muszę odgiąć tą blaszkę w gaźniku tak aby szybciej zamykała dopływ paliwa tak? Dziękuję wszystkim za porady, jutro tylko jak wyjdę ze szkoły to biorę się za to :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mari0704 Opublikowano 9 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 Wziąłem zmieniłem pozycje na iglicy , teraz mam na max u góry to zabezpieczenie. Jest lepiej ale jeszcze czegoś mu brakuję. Obniżyłem o 2 rowki niżej niż było to się "zalewał" na pół obrotów się wkręcał i pyrkał tak dziwnie. Czy wina leży w wielkości dyszy? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wyder84 Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 zmierz kompresje ze nie widać rys to nie znaczy ze masz kompresje ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mari0704 Opublikowano 4 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 Założyłem tłok i cylinder nowy (świeżo po dotarciu) i nic się nie zmieniło... Jest tak samo jak było. A czy przerobiony wydech (wstawione grubsze rurki w dyfusorze do końcówki) mogą tu coś robić ? Bo już sam jestem zielony ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 Zwiększyłem przelot w dyfusorze przy łączeniu z końcówką. tu bym szukał przyczyny braku mocy na wysokich obrotach Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mari0704 Opublikowano 4 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 na pierwszych 3 biegach na wysokich obrotach ma moc a na 4 i 5 nie chce się wkręcić na wysokie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 a wyregulowałeś ten poziom paliwa w komorz epływakowej? Jakieśwartości kontrolne to musi mieć. ;] POza tym odnośnie kwestii zwiększenia przelotu na łączeniu z końcówką?? Czyli rozumiem jest wieksza rurka między dyfuzorem a gaxnikiem?? Jak tak to powiedz mi po kiego żeś to ruszał jak nie wiesz jak widac jak działa dyfuzor ;/ Ta rurka jest tak mała aby fala stojąca z silnika odbijała się od stożka końcowego dyfuzora i doładowywała silnik na wyższych obrotach... jak żeś tam wsadził jakiś komin fi 100 to nie ma co się dziwic ze mocy nie ma ;] Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mari0704 Opublikowano 4 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 Z gaźnikiem jest już ok , przestawiłem stan paliwa na ilglicy i jest dobrze. Mechanik który mi wyciągał katalizator mówił że gdy zwiększy przelot to silnik będzie miał lżej wypychać spaliny i będzie elastyczniejszy. Ja się na tym nie znam więc zrobił tak jak myślał . W dyfuzorze też został zwiększony przelot z fi 19 do 34 wewnątrz. Jak coś to mogę spowrotem zrobić tak jak było (posiadam wszystkie elementy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 boshe.... mechanik to chyba tylko z nazwy :banghead: silnik 2T Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mari0704 Opublikowano 9 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 Problem rozwiązany. Za wszystko winny był wydech. Dziękuję wszystkim . Temat do zamknięcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.