Skocz do zawartości

"Zapasowy" moduł.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam problem z modułem do klx 250 z 93r. Po prostu padł i jego dalsze naprawy nic nie dadzą bo kompletna ruina z niego został (prawdopodobnie poprzedni właściciel utopił go w bagnie/błocie). I moje pytanie brzmi, czy moduł który numer seryjny ma końcówkę 1376 i pochodzi z maszyny z 94r będzie działał bez problemu w moim motorze który miał moduł z końcówka 1381? Czy to nie ma żadnego znaczenia taka numeracja?

Pozdrawiam!

Edytowane przez lesnik18
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

odkopuje temat i mam pytanie :)

goścbrys_* albo krokodyl - bawicie się jeszcze z elektroniką?\

mam dokładnie ten sam problem, KLX250, moduł z trzema kablami - razem 8 przewodów (impulsator 2, zasilanie 2, cewka, wyłącznik zapłonu, stacyjka, czujniki...)

jest iskra kilka razy, następnie dopóki się kopie moto nie ma, jak się zaczeka 2 sekundy to pojawia się na nowo...

YZF750R - stary ale jary

KLX250E - tak samo... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...