matheush Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 Zauważyłem że w moim motorku słychać jakieś cykanie - domyślam się że to luzy na zaworach... I tu pytanie: Ściągnąłem manual, robię po kolei wszystko co napisane żeby sprawdzić czy to faktycznie zawory czy może coś innego, dochodzę do momentu kidy mam już zdjęte te "pokrywki" zaworów i... No właśnie co dalej? gdzie włożyć ten szczelinomierz żeby sprawdzić luz, ew. go wyregulować? Może ktoś wytłumaczy mi to w prosty sposób, bo w manualu jest to opisane dosyć pobieżnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 Szczelinomierz wtykasz pomiędzy dźwigienkę zaworową czyli to coś ze śruba i nakrętką, dokładnie to pod koniec ta śruba opiera się o trzonek zaworu i właśnie tam musisz włożyć szczelinomierz. Oczywiście najpierw ustaw wał korbowy w odpowiedniej pozycji pokazanej w serwisówce. Wtedy sprawdź luz zaworowy jaką ma wartość obecnie i czy mieści się w tolerancji. Jeśli się mieści to git a jeśli nie to popuść nakrętkę na śrubie, obróć śrubę tak aby szczelinomierz wchodził pod nią z minimalnym oporem i dał się przesuwać w szczelinie. Wtedy skontruj nakrętką, sprawdź czy luz nie zmienił się po skręceniu elementów i jeden zawór masz z głowy (albo z silnika :biggrin: ). Przestaw wał tak aby sprawdzić następny zawór itd, itp. Powodzenia. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.