fakir_ Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 Witam, otóż w środku wiosny postanowiłem zakupić podgrzewane manetki :biggrin: niestety pomimo że temperatura przekracza 20stopni i swieci slonce to jadac powyzej setki dluzszy czas nadal marzną łapki :icon_mrgreen: manetki założone, wszystko pieknie i cieplutko tylko jest jeden problem a mianowicie manetka na rolgazie się ślizga. z lewą manetka jest ok, jest pewnie zamocowana ale prawa manetke mam zamontowaną na takiej plastikowej tulejce ktora obraca na kierownicy dając tym możliwość regulacji gazu. problem w tym ze po nagrzaniu menetek ślizga wlasnie sie na tej plastikowej tulejce. napewno sa dopasowane wzgledem kierownicy poniewaz kiedy sa zimne nie zauwazylem tego zeby sie slizgały, problem pojawia sie kiedy staja sie ciepłe. moze macie jakis sposob jak to zamocowac do tej plastikowej tulejki zeby po nagrzaniu sie nie slizgała? oczywiscie najlepszym sposobem bylo by sklejenie na jakis klej typu "kropelka" ale poprzedni wlasciciel wlasnie tak zrobil ze zwyklymi manetkami i musiałem je rozcinać a chcialbym mieć możliwość pozniejszego demontazu manetek bez ich niszczenia, dlatego nie zakladałbym kolejnego tematu i tym samym spamowac forum gdyby nie ta mozliwosc pozniejszego demontazu manetek :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skinny500 Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 Skopiuję swój post z innego forum: Stadardowy problem. Też przez to przechodziłem, tylko że nie mogłem użyć kleju żeby nie było żadnych problemów przy zmianie manetek. W moim przypadku sprawdziła się taśma izolacyjna... Przyklejasz taśmę WZDŁUŻ rollgazu - koniecznie w taki sposób, żeby koniec taśmy był włożony do kierownicy (inaczej wszystko się podwinie przy naciąganiu manetki i nic z tego nie będzie). Naklejasz kilka takich pasków (u mnie chyba 4 w różnych miejscach) i tyle. Tylko podgrzej najpierw manetki na maxa i daj tyle tamy żeby wchodziły ciężko (pamiętaj, że na początku manetka często jest nieco szersza i łatwo wchodzi, a dopiero koniec ciężko, tylko nie pamiętam czy w Oxfordach też tak było, w Saito na pewno). Po prostu zwiększy się obwód rollgazu i manetka będzie zaklinowana Cytuj Strona | Portfolio | FB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fakir_ Opublikowano 16 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 dzieki ;) chyba jedyny racjonalny sposob ktory pozwoli na pozniejsze sciagniecie manetek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.