JERY Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Pisze w dziale szkola jazdy bo bardziej chodzi mi o praktyke i odczucia niz o kwestie mechaniczne. Pytanie dotyczy zmiany tylnej opony z 190/55 na 180/55. Z punktu widzenia mechaniki nie powinno sie zmieniac rozmiaru na inny niz to zalozyl/zaprojektowal kontruktor. Jednak spotkalem sie z opnia uzytkownika tego modelu, ze na 180kach jezdzi sie znacznie lepiej. Wg. slow tego uzytkownika wszyscy tak jezdza. Prosba do uzytkownikow erłanów o wypowiedzenie sie w tej kwestii. Najbardziej zalezy mi na opniach ludzi ktorzy skladaja ten motocykl o kat 45 stopni i wiecej (np. na torze) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TYSON Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Ja osobiście miałem do czynienia z rozmiarami 180, 190, 200 i 215 (zaznaczam, że były to zwykłe szosowe opony z średniej półki jakościowej/cenowej) i zdecydowanie 180, jeżeli chodzi o winkle i szorowanie kolanem jest najlepsza, przynajmniej ja miałem takie odczucie..., aczkolwiek miałem również przyjemność śmignąć sobie R1 z miękkimi, torowymi slickami w orginalnym rozmiarze, zupełnie inna jazda, moto dosłownie klei się do asfaltu i muszę powiedzieć, że nie tyle co rozmiar (180-190) a typ i jakość opony ma dużo większe znaczenie... Dlatego uważam, że powinno się stosować oryginalny/zaprojektowany rozmiar i inwestować w markowe/dobrej jakości opony... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 podpisuję sie pod tym, często większe różnice są między róznymi modelami tego samego rozmiaru, niż różnymi rozmiarami tego samego modelu, zwłaszcza gdy chodzi o przeskok 10mm, załóż wymiar zalecany o sportowym profilu jeśli chcesz ganiać ostro. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.