OWIDIUSZ Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Witam wszystkich forumowiczów. Poszukuje informacji na temat ustawienia zawieszenia w hondzie xr 400 z 2001 roku. Posiadam manuala ale nie ma tam nic na ten temat, oprócz ilosci oleju wlanego do lag. Konkretnie chodzi mi ostandartowe ustawienie amortyzatorów na dobicie i odbicie - tzn ile kliknięć . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 hmm, myśląc logicznie jeśli chcesz ustawić zawieszenie na pozycję standardową to musisz wszystkie wartości ustawić jako średnie. Czyli np dla tylnego amortyzatora kręcisz śrubką od regulacji tłumienia dobicia w jedną storne do końca potem w drugą do końca i liczysz ilość kliknięć albo obrotów, potem kręcisz połowę tej liczby i jest na środku, tyle mojej rozkminki, pzdr. Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 ustaw tak jak ci wygodnie , co ci po standardowym ustawieniu ? jak moze byc dla ciebie za twardo albo za miekko Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaszczur2 Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 Pamiętaj tylko, że wedle japońców standardowy jeździec ma 68kg :P Ja mam 82 i zarówno dobicie jak i odbicie mam ustawione na ok 85% w stronę Hard (wkręcone). Jeżeli chodzi o tył to mam sprężynę skręconą na mniej więcej połowę (178cm wzrostu) a dobicie i odbicie jak z przodu. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWIDIUSZ Opublikowano 10 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Jesli chodzi o ust. stand. to od wartosci podanych przez producenta szybciej dochodzi sie do ustawienia optymalnego. W suzuki rmz 250 w manualu są podane te wartość i ustawienie pod jeżca trwa mniej więcej 5 min ponieważ wystarczy zrobić dwie korekty i już gotowe , natomiast w xr 400 trzeba szukać po omacku. A propos ustawienia spręzyny gdzieś kiedyś wyczytałem że faktycznie japońce ustawiają moto na jeżca około 70 kg i że należy ustawić to do swojej wagi. Jeden obrót na gwińcie to 1,5 kg wagi jeżca ale nie udało mi sie tego nigdzie potwierdzić. jesli ktoś ma szersze wiadomosci w tym zakresie to również proszę o poradzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golfer Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 u mnie przód jest dokręcony na maxa na hard, a i tak jest miękki tył ustawiłem następująco, śrubka na samym dole na max na soft, śrubka przy gazowcu od max hard cztery przekręcenia w lewo w strone soft. Tylni amortyzator poddawałem regeneracji, nowy olej uszczelniacze i świeze 9 atmosfer gazu. Waze ok 82 kg I zawieszenie tlumi wspaniale. Z tego co zauwazylem spore znaczenie ma cisnienie powietrza w oponach i tutaj juz trzeba kombinowac. Ja mam z przodu 1,3 atmosfery , a z tylu 1,5 atm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.