nurek18 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Witam mam problem z moja suzi od jakiegos miecha a wiec zaczło sie od tego ze ciagle paliła sie kontrolka luzu pogrzebałem zaczęło działać ale pare dni potem niby tez działało ale odcina mi zapłon na każdym biegu jakies 2-3/5 całego zakresu obrotów dzisiaj siedziałem kable od czujnika luzu wymieniłem niby cos pomogoło bo na 3biegu ciągnie do konca ale na pozostałych nie co moze być tego przyczyną bo pomysły sie mi kończą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BSAmaikel Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Witam mam problem z moja suzi od jakiegos miecha a wiec zaczło sie od tego ze ciagle paliła sie kontrolka luzu pogrzebałem zaczęło działać ale pare dni potem niby tez działało ale odcina mi zapłon na każdym biegu jakies 2-3/5 całego zakresu obrotów dzisiaj siedziałem kable od czujnika luzu wymieniłem niby cos pomogoło bo na 3biegu ciągnie do konca ale na pozostałych nie co moze być tego przyczyną bo pomysły sie mi kończą Servus,moze moto ma taka opcje ze uruchamia sie ja tylko kiedy jest luz i w przypadku zaburzeń rozlancza zaplon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nurek18 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 ale problem w tym ze moto pali i jezdzi jak zloto tylko te obroty jakby cały czas luz był sa odcinane przy jakejs połowie zakresu tylko na 3 biegu ciagnie do konca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eljot Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 czołem, a czy przypadkiem nie masz pokombinowane coś z elektronicznym odblokowaniem modułu? Wiem, że często ten model Susuki (DR125) był poddawany takiemu tunningowi polegającemu na wpięciu rezystora 820 ohm między modułem tam gdzie wchodzi czunik luzu a masą. No, ale jeśli nie masz takiego układu to spójrz na schemat elektryki DRki i pomiń (zewrzyj kawałkiem kabla) wszelkie czujniki takie jak: luzu, sprzęgła, bocznej stopki, a nawet stacyjki. One, gdy są zabrudzone potrafią zakłócić pracę modułu. Jeśli i to nie pomoże czeka Cie szukanie nowego modułu, ale uważaj bo różne roczniki motocykla miały nikompatybilne moduły,,, Przy tej poradzie wykluczam niesprawności samego silnika. Pozdawiam i powodzenia. Eljot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nurek18 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 (edytowane) Hmm to cos nowego :) silnik jest sprawny bo od czasu do czasu sie wkreca popatrze i napisze jak cos znajde jesli ktos mogłby wrzucic zdjecie swojego czujnika luzu to bardzo prosze Przeszukalem cały motor rozpiełem i przeczysćiłem wszystkie styki ale nic nie pomogło niestety dalej jest tak jakby cały czas był luz zapiety ale swiatełko od "N" gasnie mysle ze to wina tego czujnika bo to jest jakieś partactwo kable są przylutowane 2 do niego w ogole to jakoś dziwinie wyglada zastanawiam sie czy mozna go wyjąc jak jest montowany taki czujnik ? modułu nie mam jak nawet sprawdzić bo kurcze z wawy nie znam nikogo kto miał by dr 125 ;// Jak ktoś wpadłby na jakiś pomysł to prosze pisać Edytowane 25 Kwietnia 2009 przez nurek18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.