kosmos Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 hej. Mam problem z zaplonem do wr 426. Co sie stało. Przed rozpoczeciem sezonu motor miał wymienioną swiece na nowa tyle ze nie CR8E - jak w oryginale- tylko CR9E. Niby wszystko bylo ok ale cos mi nie pasowało, ale motor jezdził bez problemów. Ostatnio chcialem fure odpalic wolno weszła na wysyokie obroty na ssaniu po czym zgasła i kaplica,nie odpailem jej za BOGA. Swieca nie byla mokra. Pozyczyłem od kumpla oryginalna swice choc juz dosc stara, motor palil bez problemu. Nastepnego dnia motor dostał ostro w p..... i na sam koniec zabawy po krotkiej przerwie juz nie odpalil. probowalem na wszelkie sposoby, na pycha, no róznie, NIC! w domu wyciagnolem swiece, była mokra, wyczyscile, i chcialem sprawdzic czy jest iskra I JEJ NIE BYŁO(tej iskry) pomyslalem ze swieca padła, kupilem nowa swieczke tym razem oryginalna i tez iskry nie było. i pytanie takie czemu nie ma iskry?;/ slyszalem ze WR 426 lubiały miec takie aparaty zapłonowe co to niszczyły swiece i w koncu same padały. Czy jest mozliwe ze padł aparat zaplonowy? a moze cos innego? proszę o jakies sugestie. Bo moze nie trzeba " iść" w duze koszty i np wymieniac cały aparat? miał ktos podobny probelem? Z góry wielkie dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żubr Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 tak dobrze slyszles te typy tak maja i teraz prawdopodbnie musisz wymienic całe magneto lub samo uzwojenie cewek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 jesli te typy tak maja to nienalezy sie pchac w awaryjne rozwiazanie, kup elektrownie wygladajacą podobnie, tak zeby sie miesciła pod deklem wmontuj w karter i bedzie spokój koszt nie powiem duzy i zabawy sporo ale bedzie swiety spokuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
binkimoto Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 może padł moduł zapłonowy,cewka zapłonowa mogła dostać przebicia,kabel od świecy może mieć przebicie, jest wiele możliwości ja bym na przykład od tego zaczynał sprawdzanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapixx Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Mi kiedyś po prostu przerwał się kabelek po ostrej jeździe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.