Akio Opublikowano 6 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2016 W Ybr-ce seryjne gumy "chiński shit" były bezdętkowe. Zakupiłem przez neta Metzelery gdzie nie było słowa o tym że są dętkowe. Mechanik przełożył i efekt był taki że z przodu ciągle pomału powietrze uciekało i po 3 dniach machałem pompką a na tyle nic, tak się jakoś ułożyła :D. Myślę niezły pech, nowa guma i już przebita. Wulkanizator ściągnął ogląda i mówi panie nie ma dziury, to myśli może felga, już mieliśmy zakładać i odkrył Panie dętkowe, jedź pan do Larssona kup dwie i będzie good. I jest good. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dilbert Opublikowano 6 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2016 Czy ktoś się orientuje, czy błotnik tylny z YBR 125 po lifcie (takie roczniki powiedzmy 2009), na wtrysku, będzie pasować do starszej wersji, przed liftem, gaźnikowy, rocznik 2006?Na pierwszy rzut oka wyglądają dość podobnie (płaska tylna widoczna część na tablicę, nie tak jak w Customie gdzie jest okrągła), różni je przede wszystkim miejsce montażu odblasku - przed liftem na nitach na blaszce na koncu błotnika, po lifcie nad tablicą.Pytam, czy nie spotkają mnie jakieś niespodzianki których nie widać na zdjęciach allegro (przeważnie nieostrych i źle ustawionych, może celowo).Tak miałem np. z siedzeniem - uchwyt mocujący tył jest dokładnie w drugą stronę w 2006 i 2012 roczniku :] Zostałem ze zbędną kanapą, nie chciałbym zostać jeszcze z błotnikiem ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.