Skocz do zawartości

Silnik MW-750


WIETO
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Dorwałem silnik do mojego MW-750. Wygląda na niby jednak nowy widać, że ładnych pare lat poleżał w magazynie gdzieś na wschodzie, ale postanowiłem lepiej sprawdzić co w trawie piszczy zanim go wsadzę w moto. Wszystkie sróby igła, nie widziły klucza ani śrubokręta. Zdjałem cylindry i faktycznie wygląda super (normalnie dziewica) ale początkowo się zdziwiłem :icon_eek: na lewym garze tłok 77,94 na prawym 77,93. Jedna setka różnicy pierwszy raz się z tym spotkałem. Zaciągnąłem języka i okazuje się, że sowieci w MW fabrycznie tak właśnie robili. I jest to logiczne prawy smarowany tylko rozbryzgowo większa tolerancaja (luz) lewy smarowany pompą mniejsza tolerancja luz tłok-cylinder. Tak więc miałem farta z tym silnikiem taki traf to rzadkość. Niebawem kumplowi udało się kupić też taki silnik tylko lekko przechodzony i to samo. Na moim, jaki i jego silniku pełno jest nabitych cech i tych gwiazdek, sprzęgło ocynkowane, jak zresztą wszystkie metalowe elementy, na pierwszy rzut oka widać, że to inna jakość od k-750. :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...