WIETO Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Witam. Dorwałem silnik do mojego MW-750. Wygląda na niby jednak nowy widać, że ładnych pare lat poleżał w magazynie gdzieś na wschodzie, ale postanowiłem lepiej sprawdzić co w trawie piszczy zanim go wsadzę w moto. Wszystkie sróby igła, nie widziły klucza ani śrubokręta. Zdjałem cylindry i faktycznie wygląda super (normalnie dziewica) ale początkowo się zdziwiłem :icon_eek: na lewym garze tłok 77,94 na prawym 77,93. Jedna setka różnicy pierwszy raz się z tym spotkałem. Zaciągnąłem języka i okazuje się, że sowieci w MW fabrycznie tak właśnie robili. I jest to logiczne prawy smarowany tylko rozbryzgowo większa tolerancaja (luz) lewy smarowany pompą mniejsza tolerancja luz tłok-cylinder. Tak więc miałem farta z tym silnikiem taki traf to rzadkość. Niebawem kumplowi udało się kupić też taki silnik tylko lekko przechodzony i to samo. Na moim, jaki i jego silniku pełno jest nabitych cech i tych gwiazdek, sprzęgło ocynkowane, jak zresztą wszystkie metalowe elementy, na pierwszy rzut oka widać, że to inna jakość od k-750. :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 no to gratuluje zakupu. miej teraz nadzieje, że do samego końca będzie rewelacyjnie chodził. jeszcze pytanie - jaki jest blok silnika? starszy czy nowszy? Gośka Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyjo Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Pochwal się gdzie można wyrwać taki silnik i za ile go kupiłeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.