minius Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Cześć, Próbowałem odkręcić przednią koronkę. Ustawiłem motor na centralnej stopce, wrzuciłem bieg i zaczałem kręcić. Niestety nakrętka była na tyle zapieczona, że pod wpływem nacisku silnik ustąił i wykonał część obrotu. I teraz pytanie, czy mogło to spowodować jakiś problem (np. przeskoczenie paska rozrządu <- da się to jakoś sprawdzić). W końcu silnik zakręcił się w stronę przeciwną do swojej normalnej pracy. Motocykl to GSX750 Inazuma. pozdrawiam Michal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitbull200 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Cześć, Próbowałem odkręcić przednią koronkę. Ustawiłem motor na centralnej stopce, wrzuciłem bieg i zaczałem kręcić. Niestety nakrętka była na tyle zapieczona, że pod wpływem nacisku silnik ustąił i wykonał część obrotu. I teraz pytanie, czy mogło to spowodować jakiś problem (np. przeskoczenie paska rozrządu <- da się to jakoś sprawdzić). W końcu silnik zakręcił się w stronę przeciwną do swojej normalnej pracy. Motocykl to GSX750 Inazuma. pozdrawiam Michal Olejak na pasek :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
minius Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 No to może łańcuszek. Trochę zieolny jestem w temacie dlatego się pytam :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitbull200 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 No to może łańcuszek. Trochę zieolny jestem w temacie dlatego się pytam :-) Możesz odpalać bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 (edytowane) Tak na przyszłość, mozesz obracac recznie silnikiem w przeciwną strone i nic nie ma prawa mu sie stać. Edytowane 14 Kwietnia 2009 przez Arni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BSAmaikel Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Cześć, Próbowałem odkręcić przednią koronkę. Ustawiłem motor na centralnej stopce, wrzuciłem bieg i zaczałem kręcić. Niestety nakrętka była na tyle zapieczona, że pod wpływem nacisku silnik ustąił i wykonał część obrotu. I teraz pytanie, czy mogło to spowodować jakiś problem (np. przeskoczenie paska rozrządu <- da się to jakoś sprawdzić). W końcu silnik zakręcił się w stronę przeciwną do swojej normalnej pracy. Motocykl to GSX750 Inazuma. pozdrawiam Michal wykrec swiece aby lżej bylo zakręcić silnikiem (ale nie rozrusznikiem) tylko reka.Porownaj znaki.Najprawdopodobniej nic sie nie stalo.Ryzyko istnieje bo napinacz przy ruchu wstecz lubi sie cofac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Mowisz ogolnie o napinaczach, czy tylko o tym konkretnym motocyklu? Bo normalnego napinacza z ząbkami cofnąc sie nie da dopoki go nie wykrecisz, dlatego pytam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.