michur Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 (edytowane) witam. A wiec... honda xr 250 r . jak wkrecam na obroty to dymi na bialo,szaro...nie na niebiesko. troszku tez tlucze sie w piecu. Stawiam na dwa scenariusze : optymistyczny to uszczelniacze zaworowe. Pesymistyczny to cylinder+tlok + pierscienie. Czy orienyujecie sie jakie mogaa byc koszty remontu pieca w xr ? I czy jest problem z zakupem czesci? Gdzie w krakowie mozna zlecic takie dlubanie. I czy jest mozliwosc scenariusza najgorszego: glowica?Jak domowymi sbosobami moge stwierdzic co padlo w piecu? z objawow to dymienie. Masakra. mial to byc moto dla dziewczyny i w ferworze zakupu ...lekko poddalismy sie eufori. Fuck! No chyba ze 250 xr dymia... :cool: Czy moglo na to miec wplyw ze wiozlem moto 400 km w samochodzie na plasko? /Pozdro Edytowane 10 Kwietnia 2009 przez michur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Możliwe, że to wina uszczelniaczy, słyszałem historie, że ludzie zakładali tanie uszczelniacze zaworowe ( te po kilka zł/sztuka ) i po krótkim przebiegu moto zaczynało kopcić właśnie jasnym dymem. Najpierw jednak zajrzyj do filtra powietrza, jeżeli moto leżało przez dłuższy czas na boku to pewnie olej z silnika dostał się odmą do air boxu, ja obstawiam, że tu tkwi problem,pzdr. Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michur Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Ogolnie moto z 2001 roku. I z licznika przebieg okolo 8000 km. wiadomo jak to z licznikami jest... wiozlem go z wawy do krk caly czas na boku...W toyocie coroli sedan. :biggrin: Dymi jak wkrecam go na obroty. Pali z kopy elegancko. Nie wyglada na zakatowany moto. Ale ten dym jest przerazajacy... Ogolnie to ten moto: xr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Ładna sztuka, nie wierze żeby była już zajechana, sprawdź ten filtr ;) Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 ech koncowka opisu z aukcji wymiata , dziwne bo ja mam zupelnie odmienne zdanie. Miejmy nadzieje ze jeszcze nikt tam nie pchal lap i bedziesz pierwszy ja otwieral. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Rysiu, nie siej fermentu, Ty po prostu miałeś jakieś gówniane części w silniku, firmy TKRJ ;) Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 made in Japan , ale pewnie chodzilo im o druga Japonie ( Chiny :D ) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.