Skocz do zawartości

XJ 600 - chce kupic


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

No tak mnie chodzi o Diversion,a Ty jaka chcesz kupic i ile mialbys kasy na sprzeta.

W sumie jak sprzedaz NSR to jeszcze trochu dolozysz i kupisz nowszy model XJty.Tylko najpierew trza sprzedac,a niewiem czy NSR sa chodliwe,a wogule ile za nia chcesz?

 

Pozdrawiam

Maciek xj600S

TYCHY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

narazie jeszcze nie mam zamairu sprzedawac ale tak za rok planuje miec cos nwoego w garazu wiec pod koniec sezonu mysle NSR wystawic na sprzedaz...dalem za nia 3900...jakbym dostal 3500 to by bylo dobrze...a jesli chodzi o XJte to mysle o normalnej...nie o Div, chyba zeby sie jakas okazja trafila...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Misza, jeśli wierzysz że sprzęt z 87 roku może mieć przebieg 50 - 70Kkm to grzeszysz .... naiwnością, policz, 50 tys podziel przez 25 lat to wychodzi dwa tysiące km rocznie !!!! tyle na licznik nakręcisz przepychając sprzęt po garażu :mrgreen: Normalnie i przciętnie przejeżdźa się ok 10 Kkm rocznie razy 25 latek co czyni przebieg .... 250Kkm. Po takim przebiegu sprzęt jest zajechany ma maxa i żyje tylko dzięki sile woli.

Jak masz kłopoty z kasą to lepiej kup MZ, będziesz nią przynajmniej jeździł, a w 25 letnią Yamahę władujesz forsę i może się okazać że nastepna naprawa będzi kosztować więcej niż całe moto jest warte. Nie napalaj się, życie jest długie zdążysz jeszcze kupić swego japończyka :) :D :D :D czego Ci życzę.

 

 

Zbycho

XJR1300

 

www.jim.siedlce.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Misza' date=' jeśli wierzysz że sprzęt z 87 roku może mieć przebieg 50 - 70Kkm to grzeszysz .... naiwnością, policz, 50 tys podziel przez 25 lat to wychodzi dwa tysiące km rocznie !!!! tyle na licznik nakręcisz przepychając sprzęt po garażu :mrgreen: Normalnie i przciętnie przejeżdźa się ok 10 Kkm rocznie razy 25 latek co czyni przebieg .... 250Kkm. Po takim przebiegu sprzęt jest zajechany ma maxa i żyje tylko dzięki sile woli.

Jak masz kłopoty z kasą to lepiej kup MZ, będziesz nią przynajmniej jeździł, a w 25 letnią Yamahę władujesz forsę i może się okazać że nastepna naprawa będzi kosztować więcej niż całe moto jest warte. Nie napalaj się, życie jest długie zdążysz jeszcze kupić swego japończyka :D :D :D :D czego Ci życzę.

 

 

Zbycho

XJR1300

 

www.jim.siedlce.pl[/quote']

 

nie mozna tak podchodzic ze szukajac sprzeta kupisz grata ktoego bedziesz co chwila naprawial...to jest bez sensu...a moze akurat trafi sie swietna maszyna...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normalnie i przciętnie przejeżdźa się ok 10 Kkm rocznie

 

Oj no tu troche przesadzasz. Nie zdarzyło mi się widzieć motocykla z przebiegiem zblizonym nawet do 100 tys. Mój kumpel ma GPZ z '83 i ma przebiegu okolo 75 tys. Zeby przejechać w sezonie 10 tys trzeba mieć naprawde duzo czasu i ......kasy, przede wszystkim kasy. Ja w tym sezonie jeżdząc całkiem sporo jak na moje możliwości zrobilem 3000-3500 km.

 

Nie napalaj się, życie jest długie zdążysz jeszcze kupić swego japończyka

To nie jest tak, ja narazie szukam jakiś konkretnych informacji na temat tego moto.

 

PS rocznik '87 nie ma 25 lat tylko 17 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ( ale to tak na marginesie :D :D :D )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Panowie ( a może i Panie)_ ;-)

miałem wielki dylemat co kupić i kupiłem xj600s

poparte było to długa analizaa rynku-> model wyjątkowo udany, raczej tyrystyczny, cześci tanie, wybór duży

szukałem od lutego do maja 2004. ogladałem z 10 szt. kupiłem od znajomego 1993 za 7500 - stan bdb (seriio)

moje uwagi: ceny majowe (motocykli w dobrym stanie, nieprzerabianych):

92- 7000zł, - była wadliwa seria: kraniki, śruby stacyjki - poczytajcie w necie

93- 7500 - poprawiono częściowo,

94- 8000

95- 9000

96 - znów poprawki - kanapa

(96 lub 98 duże zmiany- gażniki el podgrzewane, pompa paliwa)

98 - dwie tarcze, lagi grubsze

SECA nie różni się prawie niczym oprócz czarnych wydechów i owiewki. reszta ta sama

moto dość miekkie, dzieki temu komfort- można usztywnić przód.

Ładniejsza jest wg mnie N-ka -od 1994(?), ale S-ka z owiewką lepiej chroni

moto jest prostej konstrukcji i prawie niezniszczalne - na luzie brzeczy sprzęgło (norma), łańcuszki rozrz. leca ok 50000km, nie wierzcie w przebiegi poniżej 5000km / rok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...