Skocz do zawartości

929 / 954 różnice


Rekomendowane odpowiedzi

wyskoczyło coś takiego:

Forbidden

You don't have permission to access/pliki/fastbike_1_2005_test900_929_954_1000.pdf on this server.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

 

DOSTEP ZABRONIONY DO TEGO PLIKU!!!

 

Przejdz do strony glownej: fireblade.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

thx vector

 

ale szczerze mowiac juz wczesniej czytalem to

interesuja mnie bardziej wasze opinie

subiektywne i po jakims czasie urzytkowania .

 

aaa

i ostatnio sklaniam sie coraz bardziej ku gsxr1000 k1,2

co o nim myslicie ?

brzydszy ale wydaje sie bardziej ostry.

moze sie ktos wypowiedziec co do trwalosci ?

spalania i jak sie w miescie/trasie spisuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

thx vector

 

ale szczerze mowiac juz wczesniej czytalem to

interesuja mnie bardziej wasze opinie

subiektywne i po jakims czasie urzytkowania .

 

aaa

i ostatnio sklaniam sie coraz bardziej ku gsxr1000 k1,2

co o nim myslicie ?

brzydszy ale wydaje sie bardziej ostry.

moze sie ktos wypowiedziec co do trwalosci ?

spalania i jak sie w miescie/trasie spisuje?

 

No to ja będąc na Twoim miejscu, wybrałbym 954. Fajna, spokojna, przyzwoita maszyna, bez polotu, przy*ebać też potrafi, ale bez przesady, obowiązkowy amor skrętu, bez akcesoryjnej szyby do d*py aeorydynamika (na dłuższe trasy bez akc. szyby - tragedia), ogólnie jestem z tego motocykla bardzo, ale to bardzo zadowolony i myślę, że jak byś kupił na pewno byś był również. Spalanie przy pałowaniu na pełnym ogniu to 9,5 - 10 litrów. Przy normalnej jeźdźie - nie wiem :icon_razz:

 

Za bardzo nie chciało mi się rozdrabniac na szczegóły, ale to po prostu fajne moto i tyle :flesje:

 

Any questions?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do 954 się nie będę wypowiadał, bo nie jezdziłem, mam natomiast porównanie 929 i gixxa 1000K1, którym obecnie śmigam. Więc przede wszystkim, gixxer sprawia wrażenie bardziej bezkompromisowego sprzęta: czuję się to od razu po zajęciu miejsca za kierownicą, pozycja bardziej leżąca niż na cebrze; trochę większy power i agresywniejsze oddawanie mocy; znacznie lepiej działający wtrysk, nie reagujący nerwowo na zmiany położenia przepustnicy jak w cebrze; prowadzi się lepiej od 929, łatwiej składa się go w zakręt; spalanie porównywalne z 929; jeśli chodzi o awaryjność, jedyny problem sprawia mi silniczek od exupu, silnik nie bierze oleju wcale mimo 55 tys. km przebiegu.

Reasumując, gixxer moim zdaniem jest ciekawszą propozycją od 929, natomiast sam jestem ciekaw jak by wypadł w moim porównaniu z 954, niestety nie miałem do tej pory okazji zrobić choćby najkrótszej rundki na 954..

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

thx marcin chyba dzieki Tobier zaczynam sie sklaniac bardziej ku 1000k2

 

a wiecie moze jak jest z odpornoscia tych modeli ?

wiadomo honda to honda , yamaha troche delikatna jest a jak jest z gsxr1000k1,k2 ?

 

A dlaczego Yamaha delikatna jest? :icon_biggrin:

 

Podjąłeś już decyzję?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Co do 954 się nie będę wypowiadał, bo nie jezdziłem, mam natomiast porównanie 929 i gixxa 1000K1, którym obecnie śmigam. Więc przede wszystkim, gixxer sprawia wrażenie bardziej bezkompromisowego sprzęta: czuję się to od razu po zajęciu miejsca za kierownicą, pozycja bardziej leżąca niż na cebrze; trochę większy power i agresywniejsze oddawanie mocy; znacznie lepiej działający wtrysk, nie reagujący nerwowo na zmiany położenia przepustnicy jak w cebrze; prowadzi się lepiej od 929, łatwiej składa się go w zakręt; spalanie porównywalne z 929; jeśli chodzi o awaryjność, jedyny problem sprawia mi silniczek od exupu, silnik nie bierze oleju wcale mimo 55 tys. km przebiegu.

Reasumując, gixxer moim zdaniem jest ciekawszą propozycją od 929, natomiast sam jestem ciekaw jak by wypadł w moim porównaniu z 954, niestety nie miałem do tej pory okazji zrobić choćby najkrótszej rundki na 954..

A ja mam zupelnie inne odczucia pomiędzy 929 a k1 po za tym że k1 jst rzeczywiście agresywniejsza ale nie wspominając o tym że jest na gaźnikach a nie na wtrysku, natomiast co do składania w zakręty to 929 jest o wiele poręczniejsza i mimo tej samej wagi wydaje sie lżejsza, pozycja w 929 jest o wiele wygodniejsza, ale to już wiadomo zależy co kto lubi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam zupelnie inne odczucia pomiędzy 929 a k1 po za tym że k1 jst rzeczywiście agresywniejsza ale nie wspominając o tym że jest na gaźnikach a nie na wtrysku, natomiast co do składania w zakręty to 929 jest o wiele poręczniejsza i mimo tej samej wagi wydaje sie lżejsza, pozycja w 929 jest o wiele wygodniejsza, ale to już wiadomo zależy co kto lubi

 

Zarówno gixxer K1 jak i 929 mają wtrysk :bigrazz:. Natomiast zgadzam się z Tobą, jeśli chodzi o wygodę jazdy, pozycja za kierownicą na bladym jest troszkę wygodniejsza. Co do prowadzenia, mi zdecydowanie bardziej leży gixxer, jezdziłem dwoma 929 i miałem odczucie, że przy wchodzeniu w zakręt przód ma tendencję do wyjeżdżania na zewnątrz, GSX-R prowadzi się bardziej neutralnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarówno gixxer K1 jak i 929 mają wtrysk :bigrazz:. Natomiast zgadzam się z Tobą, jeśli chodzi o wygodę jazdy, pozycja za kierownicą na bladym jest troszkę wygodniejsza. Co do prowadzenia, mi zdecydowanie bardziej leży gixxer, jezdziłem dwoma 929 i miałem odczucie, że przy wchodzeniu w zakręt przód ma tendencję do wyjeżdżania na zewnątrz, GSX-R prowadzi się bardziej neutralnie.

Moj brat ma K1 i jest na 1000% na gaźnikach, ale widze ze ty tez masz k1 wiec nie bede sie spieral moze poprostu w polowie roku byla jakas zmniana ???? sam nie wiem, a jesli chodzi o odczucia wyjezdzania na zewnatrz zakretu to moze cos nie halo z zawieszeniem bylo

Edytowane przez Jotem
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moj brat ma K1 i jest na 1000% na gaźnikach, ale widze ze ty tez masz k1 wiec nie bede sie spieral moze poprostu w polowie roku byla jakas zmniana ???? sam nie wiem, a jesli chodzi o odczucia wyjezdzania na zewnatrz zakretu to moze cos nie halo z zawieszeniem bylo

Nie ma możliwości żeby jakikolwiek GSX-R 1000 był na gaznikach, może twój brat ma GSX-R'a 1100? Albo sugerujesz się dzwigienką "ssania", która w K1 występuje mimo zastosowania wtrysku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...