Quba Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 (edytowane) witam tak w ogóle musze sie przywitać bo wracam na forum po dłuugiej przerwie :) mam problem z moim malaguti , pewnego dnia stałęm sobie na dworcu skuterem oddaliłem sie na 20minut wracam i nie ma filtru powietrza tak dobrze czytacie filtru powietrza :icon_biggrin: więc pojechałem na dubois i kupiłem taki sport cos tam taki stożkowy on szeroki dosyc jest no i zaczely sie moje problemy otóż nie moge w ogóle wyregulować obrotów , tzn , jak dam wysokie to skuter mi nie gaśnie jak puszcze manetke tylko na bardzo wysokich obrotach chodzi a z nów jak dam za niskie to jak ruszam to mi buczyyyy chwile i dopiero rusza zreszta bardzo powoli , wyglada to mi na to jakby miał za dużo powietrza z tego filtra ale moge sie mylić . jak myślicie czego to może być wina , wczesnie na seryjnym wszystko było ok normalnie żwawo ruszał a teraz tak muli ze szok :eek: jakby to był filtr i za duzo powietrza to co myślicie czymś go przytkać jaką gąbką z olejem albo coś ? bardzo prosze o rady :) Pozdr. Edytowane 5 Marca 2009 przez Quba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 czeka Cie regulacja gaźnika pod ten nowy filtr niczego nie trzeba przytykać :banghead: wystarczy że wyregulujesz odpowiednio skład mieszanki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissan556 Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Sprawdź poziom paliwa w komorze pływakowej :icon_exclaim: ewentualnie ustaw :icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quba Opublikowano 6 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 a poziom paliwa jaki ma być w komorze pływakowej ? aha łatwo mówić wyregulować gaźnik on ma tylko regulacje paliwa reg. powietrza nie ma , z kolega probowalismy wyregulowac i doszlismy tylko dotego ze albo muli przyu ruszaniu albo gasnie jak stoi .;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 powinny być regulacje: skład mieszanki, wolne obroty, wysokość iglicy, poziom paliwa (regulacja pływaka) nie wiem co to za gaźnik (penie dellorto) ale jesli nie ma tej pierwszej to próbował bym ustawić to za pomocą zwiększenia dawki paliwa (iglica w góre) jeśli nie da rady, powrót do serii z filtrem powietrza/ wymiana gaźnika na w pełni regulowany :banghead: pamiętaj ze wraz ze wzrostem ilości powietrza w składzie mieszanki rośnie temperatura pracy silnika = wypalony tłok poziom paliwa w komorze pływakowej na około 1,5 mm od górnej krawędzi korpusu gaźnika, ale sprawdź lepiej w serwisówce :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quba Opublikowano 6 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 powinny być regulacje: skład mieszanki, wolne obroty, wysokość iglicy, poziom paliwa (regulacja pływaka) nie wiem co to za gaźnik (penie dellorto) ale jesli nie ma tej pierwszej to próbował bym ustawić to za pomocą zwiększenia dawki paliwa (iglica w góre) jeśli nie da rady, powrót do serii z filtrem powietrza/ wymiana gaźnika na w pełni regulowany :banghead: pamiętaj ze wraz ze wzrostem ilości powietrza w składzie mieszanki rośnie temperatura pracy silnika = wypalony tłok poziom paliwa w komorze pływakowej na około 1,5 mm od górnej krawędzi korpusu gaźnika, ale sprawdź lepiej w serwisówce :wink: ok wyczyściłem gaźnik iglic nie ruszałem , udało mi sie ustawić obroty tak że żadko gaśnie jak stoi :) i jak ruszam to musze bardzo powoli bo zaczyna pierdzieć tzn , widać jakby chcial sie na obroty wkrecic ale nie moze pozniej jak taki moment przekroczy to normalnie sie rozpedza szybko. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 stożkowy filtr przenosi moment obrotowy w górne partie , czeka solidna regulacja gaźnika, zmiana dyszy też może być wymagana + sprężyny sprzęgła i rolki w napędzie (kochana przekładnia bezstopniowa :D) Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quba Opublikowano 7 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 stożkowy filtr przenosi moment obrotowy w górne partie , czeka solidna regulacja gaźnika, zmiana dyszy też może być wymagana + sprężyny sprzęgła i rolki w napędzie (kochana przekładnia bezstopniowa :D ) drogo to wyglada :) ale i tak ten filtr tylko na chwile bo mi oryginalny ukradli i musze kupic :D nie ma to jednak jak oryginał :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.