zuza2025 Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Wita serdecznie. Właśnie nabyłem XR 650R. Niestety na kołach supermoto, to mój pierwszy problem!!! Szukam kół crosss. A druki to kwestia ssania. W jakim położeniu ma być dźwigienka ssania przy odpalaniu a w jakim podczas normalnej pracy??? Niestety moje moto pracuje tylko jak dźwignia jest na środku i jeszcze do tego strasznie bełkocze i przerywa - po prostu nie chce jechać. Jak ssanie całkiem zamknę (dźwignia w górę, poziomo) natychmiast gaśnie. O co tu chodzi, czy ktoś pomoże?? Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaszczur2 Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Wita serdecznie. Właśnie nabyłem XR 650R. Niestety na kołach supermoto, to mój pierwszy problem!!! Szukam kół crosss. A druki to kwestia ssania. W jakim położeniu ma być dźwigienka ssania przy odpalaniu a w jakim podczas normalnej pracy??? Niestety moje moto pracuje tylko jak dźwignia jest na środku i jeszcze do tego strasznie bełkocze i przerywa - po prostu nie chce jechać. Jak ssanie całkiem zamknę (dźwignia w górę, poziomo) natychmiast gaśnie. O co tu chodzi, czy ktoś pomoże?? Dzięki Masz 3 pozycje: 1. Najwyższa - pełne ssanie 2. środkowa - "półssanie" do odpalania na "półciepło" 3. najniższa - bez ssania Czyli w czasie jazdy powinieneś miec "gajge" na maksa w dół. (oczywiście, jeżeli jest tak samo jak w 400 :icon_biggrin: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroRider Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 jak moto zimne, to dźwignię ustawiasz w pozycji poziomej (dajesz do góry). po 3-5 s przełączasz w pozycję środkową i tak trzymasz, aż poczujesz lekkie ciepło w ok. chłodnic. wtedy dźwigienka w dół (pion) i zazwyczaj jeszcze trzeba lekko na gazie potrzymać, aż złapie właściwą temperaturę. unikaj trzymania na pełnym ssaniu. przypuszczalnie już świeca jest do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuza2025 Opublikowano 5 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 jak moto zimne, to dźwignię ustawiasz w pozycji poziomej (dajesz do góry). po 3-5 s przełączasz w pozycję środkową i tak trzymasz, aż poczujesz lekkie ciepło w ok. chłodnic. wtedy dźwigienka w dół (pion) i zazwyczaj jeszcze trzeba lekko na gazie potrzymać, aż złapie właściwą temperaturę. unikaj trzymania na pełnym ssaniu. przypuszczalnie już świeca jest do wymiany. Witam wielkie dzięki, chyba już jest OK, ale jeszcze trochę przerywa na wysokich obrotach, mam nadzieję, że to już tylko kwestia świecy. Jeszcze tylko te koła crossowe i w teren. Kurde przesiadłem się z TTR i naprawdę jest różnica - XR-a daje radę na maxa. A ile oleju w silniku??? Bo jedni piszą że 1,8 a inni że 1,4 L. Zwykły 10W40 będzie wystarczający??? Wielkie dzięki za info, Pozdroooooooooooooooooooo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroRider Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 (edytowane) ja do xr650r lałem 10w40 castrola chyba gps. teraz mam starszą xr600r i w sobotę zalewam motulem 5100 10w40. szczerze, to ja tam żadnej różnicy nigdy nie zauważyłem pomiędzy tymi dwoma producentami. ale są tacy, co twierdzą, że na motulu silnik ciszej pracuje i biegi lepiej wchodzą :) ważne, żeby do tych motocykli zmieniać olej+filtr co 1000 km. producent ma, moim zdaniem, drugorzędne znaczenie. ok. 1,6 l przy zmianie filtra (przy spuszczaniu) Edytowane 5 Marca 2009 przez EnduroRider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 sory że off top, EnduroRider czemu zmieniłeś na starszą XR 600 R ? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroRider Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 sory że off top, EnduroRider czemu zmieniłeś na starszą XR 600 R ? pozdrawiam od początku moim celem była xr600. w zeszłym sezonie pojechałem obejrzeć 2 szt. (każdy wyjazd po kilkaset km) i żadna mi nie odpowiadała. po trzecią pojechałem do szczecina i znowu się zawiodłem (stuki z silnika, niebieski dym). ponieważ był to komis motocyklowy+warsztat zapytałem, czy nie mają może czegoś innego, bo jak będę tak jeździł po polsce i szukał, to za chwilę równowartość motocykla wydam na podróże. na sprzedaż była też właśnie xr650r mechanika z tego warsztatu. dołożyłem więc kolejne parę tysięcy i wróciłem z tą maszyną, bo warta była tych pieniędzy. pojeździłem sezon, nacieszyłem się i sprzedałem ją... z powrotem do szczecina (prawie w te same ręce) :) wcześniej miałem raczej starsze motocykle (xt600,dr750,dr650xl600rm) i naprawdę nie narzekałem. do taplania się w błocie i jazdy po lesie nie potrzebuję motocykla za kilkanaście tysięcy. na moje amatorskie wypady w teren w zupełności wystarczy klasyk, jakim jest xr600r. trafiłem na zadbaną sztukę w niemal oryginalnym stanie, z pierwszych rąk. uważam, że to równie wdzięczny motocykl. a nie ukrywam, że mam też sentyment do maszyn z tamtych lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek_CBR Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 tylko w bardzo chlodne dni, 0stopni - 5 pelne ssanie, normalnie odpalaj na 1/2 ssania. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.