rafal20099 Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 hej :) mam problem z motorkiem suzuki dr 125, 98 rok ,silnik mi się tak nagrzewa po przejechaniu 3 ,4 km do takiej temperatury że aż śmierdzi raczej nie powinien mieć takiej temperatury,nie wiem co jest ,wymieniłem olej i filtr aczkolwiek myślałem że to wina filtra że nie ma dobrego obiegu, ale nie trafiłem to nie to :(( wydaje mi się jak by to było spowodowane wadliwością cewki aczkolwiek z lewej strony zaczyna sie najpierw rozgrzewać nie jestem pewien co do tego czy miał ktoś może podobne problemy ? Pozdrawiam Rafał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissan556 Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Witam opisz dokładniej ten problem bo piszesz ze zaczyna sie grzać z lewej strony czyli od strony rozrządu miałem dawno temu dr i tez sie strasznie grzała do tego stopnia ze az silnik stawał i jak ostygła to dopiero puszczało i można był jechać dalej a u ciebie możne olej ci gdzieś kapie na silnik i dlatego śmierdzi jak sie zagrzeje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal20099 Opublikowano 17 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Hej, tzn zaczyna sie to od strony cewki od lewego kartera aczkolwiek jest ona w silniku a pracuje to widzę razem z olejem , olej nie cieknie, uszczelki dobre ,dziwne to jest raczej bo nie powinien mieć takiej temperatury jak cylinder powinien być tylko lekko ciepły , a nie ma ubytku na mocy nic a nic ale jak tak dalej będzie to on wkońcu stanie i się zatrze Chciałem pojeżdzić suzi bo większym nie wyjadę bo ślisko to lekkie więc fajna zabawa by była ale cóż mam pecha :( pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissan556 Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 to z twojej wypowiedzi wynika ze silnik zaczyna ci sie grac od spodu od strony magneta może by trzeba było zdjęcie dekiel i sprawdzić czy wał sie lekko obraca ja w mojej miałem taki przypadek ze tłok sie sypał i leciały opiłki było zwiększone tarcie moto się grzało a jak robiłeś wymianę filtru i oleju zwróciłeś uwagę na opiłki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal20099 Opublikowano 17 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 hmm to znaczy nie było widać opiłków, bo oglądałem filtr jako tako nie było, ale mogłem nie zauważyć bo to być mogły bardzo znikome ilości :( kurcze może to byc wina tłoka ? no to ładnie jestem zdołowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Gaznik rozumiem masz dobrze wyregulowany? jaki kolor swiecy? Kolektor nie robi ci sie czerwony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal20099 Opublikowano 17 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 (edytowane) Gaznik rozumiem masz dobrze wyregulowany? jaki kolor swiecy? Kolektor nie robi ci sie czerwony? gażnik powinien być ok kolor świecy kawa z mlekiem Gaznik rozumiem masz dobrze wyregulowany? jaki kolor swiecy? Kolektor nie robi ci sie czerwony? gażnik powinien być ok kolor świecy kawa z mlekiem a co do korektora to robi się czerwony jak na postoju jest długo i na ssaniu ale chyba to normalne Edytowane 17 Lutego 2009 przez rafal20099 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 A jak stoi bez ssania, cieply np z 3 min to nie robi sie czerwone? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal20099 Opublikowano 17 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 A jak stoi bez ssania, cieply np z 3 min to nie robi sie czerwone? kurcze teraz mi cięzko powiedzieć hmm rano bedę sprawdzał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Najlepiej sprawdz to w zaciemnionym miejscu, wtedy bededziesz to dokladnie widzial. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal20099 Opublikowano 20 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 hejka jak na wolnych obrotach to kolano jest minimalnie czerwone pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissan556 Opublikowano 20 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 Gaźnik regulacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal20099 Opublikowano 20 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 mówisz że to będzie to ,tzn za bogata mieszanka i muszę zmniejszyć ilość dochodzącego paliwa ? tak . jeszcze nie wiem jak sie do tego zabrać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 20 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 Jak długo masz ta DR'kę? Może ona po prostu ma taką temperaturę pracy, w końcu silnik jest chłodzony powietrzem no i olejem. Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal20099 Opublikowano 20 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 Jak długo masz ta DR'kę? Może ona po prostu ma taką temperaturę pracy, w końcu silnik jest chłodzony powietrzem no i olejem. a w kwietniu ubiegłego roku kupiłem , właśnie nie wiem czy to możliwe żeby motor miał tak gorący silnik , głowica to rozumiem i cylinder ale reszta , raczej chyba nie, no żeby nie dotknąć się kartera nie można bo parzy ,to coś nie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.