Skocz do zawartości

Regulowanie skrzyni biegow !!


Kamil_P
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!! Mam silnik Dezameta 3-biegowego i ostatnio robilem remont.Utknelem na skrzyni biegow ' date=' wiecie jak wyregolowac biegi w tych silnikach jak by co prosze od odpowiedzi. :roll:[/quote']

 

Powiedz dokladnie jaki silnik masz na mysli. Dezamet z 3 biegowa skrzynia biegow to np. 027 stosowany w Charcie. Tam podstawowa regulacja to zmniejszanie lub zwiekszanie luzu ciegna sprzegla przy manetce. Dodatkowo Chart ma regulacje luzu pomiedzy tarczami sprzegla przy pomocy podkladki/pierscienia w zbieraku sprzegla.

3 biegowa skrzynia byla jeszcze w 50 T 1 i 50 TS 1. Tak jak napisalem wyzej w kazdym Romecie podstawowa regulacja to zabawa luzem ciegna.

 

Pozdrawiam,

 

PS Jezeli miales na mysli silnik z Ogara 200 (tyle, ze to nie Dezamet / 223) - regulujesz luz ciegna jak napisalem wczesniej a takze, srubka (prawa strona silnika) zmniejszajaca lub zwiekszajaca ruch dzwigni sprzegla (tej, o ktora zaczepiasz ciegno), ktora w momencie odchylenia popycha tarcze dociskowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam 8) kiedyś miałem taki silnik najgorszą rzeczą w tych sinikach są właśnie biegi :buttrock: do ich regulacji służy taka nakrętka na wodziku którą należy wkręcać lub wykręcać w zależności od tego którego biegu nie mamy 8)

 

No wlasnie ,ale ja krece w to strone i w drugo i tak wypada 1 i 3 . :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może masz coś z automatem ja miałem dokładnie to samo tylko że jak motrorek stał wyłączony to były wszystkie biegi ale jak odpaliłem silnik i sie przewiozłem to 2 automatycznie"znikała" przyczyną tego był właśnie automat ,wymianiłem go i problem znikł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam silnik 50 TS 1 3-biegowy .No ' date='ale jak to sie robi :roll:[/quote']

 

Kwestia regulacji sprzegla zarowno w 50 T 1 i TS 1 wyglada tak samo. Luz na dzwigni sprzegla powinien wynosic maksymalnie 10mm. Mniej wiecej na srodku dolnej czesci silnika masz specjalna srube regulacyjna ciegna. Regulujesz odkrecajac lub dokrecajac ta srube a pozniej musisz juz tylko odpowiednio mocno dokrecic nakretke kontrujaca. Ot cala regulacja :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...