Kamil_P Opublikowano 21 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2004 Witam!! Mam silnik Dezameta 3-biegowego i ostatnio robilem remont.Utknelem na skrzyni biegow , wiecie jak wyregolowac biegi w tych silnikach jak by co prosze od odpowiedzi. :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BUSH Opublikowano 21 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2004 Witam!! Mam silnik Dezameta 3-biegowego i ostatnio robilem remont.Utknelem na skrzyni biegow ' date=' wiecie jak wyregolowac biegi w tych silnikach jak by co prosze od odpowiedzi. :roll:[/quote'] Powiedz dokladnie jaki silnik masz na mysli. Dezamet z 3 biegowa skrzynia biegow to np. 027 stosowany w Charcie. Tam podstawowa regulacja to zmniejszanie lub zwiekszanie luzu ciegna sprzegla przy manetce. Dodatkowo Chart ma regulacje luzu pomiedzy tarczami sprzegla przy pomocy podkladki/pierscienia w zbieraku sprzegla.3 biegowa skrzynia byla jeszcze w 50 T 1 i 50 TS 1. Tak jak napisalem wyzej w kazdym Romecie podstawowa regulacja to zabawa luzem ciegna. Pozdrawiam, PS Jezeli miales na mysli silnik z Ogara 200 (tyle, ze to nie Dezamet / 223) - regulujesz luz ciegna jak napisalem wczesniej a takze, srubka (prawa strona silnika) zmniejszajaca lub zwiekszajaca ruch dzwigni sprzegla (tej, o ktora zaczepiasz ciegno), ktora w momencie odchylenia popycha tarcze dociskowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil_P Opublikowano 21 Lutego 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2004 Mam silnik 50 TS 1 3-biegowy .No ,ale jak to sie robi :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mazur Opublikowano 22 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2004 Witam 8) kiedyś miałem taki silnik najgorszą rzeczą w tych sinikach są właśnie biegi :buttrock: do ich regulacji służy taka nakrętka na wodziku którą należy wkręcać lub wykręcać w zależności od tego którego biegu nie mamy 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil_P Opublikowano 22 Lutego 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2004 Witam 8) kiedyś miałem taki silnik najgorszą rzeczą w tych sinikach są właśnie biegi :buttrock: do ich regulacji służy taka nakrętka na wodziku którą należy wkręcać lub wykręcać w zależności od tego którego biegu nie mamy 8) No wlasnie ,ale ja krece w to strone i w drugo i tak wypada 1 i 3 . :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mazur Opublikowano 22 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2004 To może masz coś z automatem ja miałem dokładnie to samo tylko że jak motrorek stał wyłączony to były wszystkie biegi ale jak odpaliłem silnik i sie przewiozłem to 2 automatycznie"znikała" przyczyną tego był właśnie automat ,wymianiłem go i problem znikł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BUSH Opublikowano 22 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2004 Mam silnik 50 TS 1 3-biegowy .No ' date='ale jak to sie robi :roll:[/quote'] Kwestia regulacji sprzegla zarowno w 50 T 1 i TS 1 wyglada tak samo. Luz na dzwigni sprzegla powinien wynosic maksymalnie 10mm. Mniej wiecej na srodku dolnej czesci silnika masz specjalna srube regulacyjna ciegna. Regulujesz odkrecajac lub dokrecajac ta srube a pozniej musisz juz tylko odpowiednio mocno dokrecic nakretke kontrujaca. Ot cala regulacja :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil_P Opublikowano 22 Lutego 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2004 Oks sprubuje sie z ,tym pobawic ,ale zdaje mi sie ze automat jest zwalony :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.