Hipolit Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 Moze poproś innych posiadaczy takiej aprilli z forum o srednice zewnetrzna przepustnucy i wewnetrzna gaznika i porownaj. Wtedy bedziesz wiedzał co jak z tym twoim gaznikiem. Moze poproś innych posiadaczy takiej aprilli z forum o srednice zewnetrzna przepustnucy i wewnetrzna gaznika i porownaj. Wtedy bedziesz wiedzał co jak z tym twoim gaznikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raceteam Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 ja w moin dt mialem krzywa glowice i daltego mi dymil na bialo i ubywalo plynu z chlodnicy:/ wiec tez to moze byc przyczyna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek88 Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Ja bym osobiscie zaczol od sprawdzenia koloru swiecy. Jezeli jest mokra to raczej nie ma ubogiej mieszanki. Gdyby byla przepustnica wyrobiona to motocykl zle pracowal by na wolnych obrotach nawet mogl by gasnac przez nie utrzymywanie ich. Po drugie to przepustnica z dnia na dzien nie pada a z temastu wywnioskowalem ze to sie nagle stalo. po trzecie to co chlopaki pisza na temat oleju zasysanego ze skrzyni ma pewien sens gdyz olej ci ubywa i to sie stalo po wyymianie simeringu. Teraz co napisze to moze mnie zjedza na forum ale ja zawsze gdy byl padniety simering i niemialem pewnosci to spuszczalem olej ze skrzyni czyscilem swiece i bylo wszystko wiadomo a jak pochodxi chwile bez oleju nic mu sie nie stanie, albo tez w miejscu gdzie wlewasz olej jak wyciagniesz bagnet i ruszysz walem powinno sie wydobywac powietrze. Napisz jaki masz kolor swiecy bo to jest najwazniejsze. Pzdr. Grzesiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.