bronx Opublikowano 16 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2004 Cze mam wentylator (silnik) z chlodniocy od BMW niewiem jeszcze jaki model ale posiada 3 przewody 2 zasilajace i 1 sterujacy (przypyszczam ze wyzwalajacy w jakis sposob prace went lub sterujacy jego predkoscia obrotowa)Czy ktos ma jakis pomysl jak go sprawdzicz czy wogule dziala ???Do elektroniki wogule niemoge sie dostac bo jest czyms tam zalana :/Niebardzow wiem jakie sygnbalu podac na ten kabelek sterujacy !! :) HELP!!!!!!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 16 Lutego 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2004 dochod 2 przewody ( grybe - niebieski i brazawi)i ten 1 cienki (czarny) elektronika jest tak ---przewody--->czrna skrzyna z elektronika----->silnikzastanawiam sie czy np ze jakis uklad nijest podawany ciag impulsow sterujacych predkoscia (falownik odpada bo U stale) Czyli Damian wpinac czarny na mase a tamte na + , to po cholere ta elektronika :/bo jesli sa tam czujniki analogowe to zeczywiscie nic niespingole ale jak komputerek tym struje to tu sa duzo nizzsze wartosc Udobra Damian napisz ktory kolor gdzie i ide podlanczac :)p.s nic niebedzie na ciebie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 16 Lutego 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2004 Dobra dowiem sie co to za model i sie odezwe P.s To niejest mechanika motocyklowa wiec niewiem co ten post tu robi , ale niech bedzie (wlasnie dlatego umiescilem go przy piwie bo zachacza o elektronike i mechanike samochodowazreszat niewazne , wazne zeby tio uruchomic :/Thx Damian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 16 Lutego 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2004 Z tegio co sie dowiedzialem i wydedukowalem to niebieski masa , brazawy zasilanie jest to silniczek z KLIMY z BMW 5 (lub 7) z roku 99mowili ze i w benzynie i w dieslu montowane sa identyczneDAMIAN HELP!!:buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 16 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2004 Mi sie wydaje ze 2 sa do zasilania (w tym 1 masowy) , a 3 do kontroli prędkości obrotowej. No bo przeciez napęd elekrtyczny a nie pasem z wałuPozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 16 Lutego 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2004 Sprawdzony damian na oba sposoby NIC :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nizin Opublikowano 18 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2004 Witam.Moze być też tak, że silnik jest sterowany z centralki mikroprocesorowej sygnalem PWM (wsp. wypełnienia impolsow zależy np. od temperatury) i wtedy bez sterownka silnik nie ruszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.