Pawel_ns Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 Witam mam problem z skoda favorit 1.3 + gaz z 1991. Auto gaśnie po zagrzaniu ,gdy wyjdzie poza czerwone pole na wskaźniku temperatury. Zacznę od początku :] Auto odpala bez problemu czy to na gazie czy na benzynie nawet po długim postoju na mrozach elegancko włącza się i wyłącza ssanie .Problem pojawia się właśnie po wyłączeniu ssania chwile chodzi przebiera i jak już zgaśnie to koniec nie odpali dopiero jak "ostygnie". Myślałem że to gaźnik wymieniłem i nic dalej to samo . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghostraider Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 Auto gaśnie po zagrzaniu ,gdy wyjdzie poza czerwone pole na wskaźniku temperatury. Wskaźnik nie powinien wychodzić za czerwone pole. U mnie w favoritce było tak samo, ale w duże upały po staniu w korku. Układ chłodzenia masz sprawny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel_ns Opublikowano 14 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 doszlo do nie porozumienia chodzi o dolna skale poniewaz poprzedni pan który ją miał zalożyl tuningowane biale zegary i stan gdy jest zimna jest na czerwono moja pomyłka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 Znajomy miaał podobnie w astrze 1.4 LPG , przyczyna było nieszczelne zawor. gdy sie nagrzal cisnienie na cylindrze spadało i silnik gasł , po ostygnieciu palił na dotyk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel_ns Opublikowano 14 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 a jak spr czy to te zawory ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 mierzysz cisnienie na cylindrach na zimnym a pozniej na cieplym silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissan556 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Dokładnie kolega Boczi013 możne mieć racje z tymi zaworami chciałem to samo zaproponować sprawdź ciśnienie sprężania i będziemy dalej myśleć :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 Przed sprawdzeniem cisnienia sprężania możesz sprawdzić luzy zaworowe i ewentualnie je wyregulować. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.