gangeng Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 Witam. Chciałem sie dowiedzieć ile kosztuje wymiana łańcuszka rozrządu XTeka i czy jest to skomplikowana naprawa? Podejrzewam właśnie łancuszek rozrządu bo silnik jest bardzo słychać taki szmer. Na wysokich obrotach to brzęczy jak grzechotka a na niskich czasami cyknie. I jest właśnie cały czas ten szmer głośny. Przejechane ma 41tyś. i tak zastanawiam sie co to może być i ile to może kosztować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 40 tys to on mial , 5 lat temu ( albo i wczesniej) chyba ze masz moto od nowosci . Jak masz pojecie o mechanice to wymienisz sam , lancuszek to ok 200 - 300 zl Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gangeng Opublikowano 13 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 Jak podkręce silnik na 2000-3000 obr to silnik rzęźi jakby sie miał rozsypać. Słychać stukot metaliczny. Jak uda mi sie nagrać telefonem to wrzuce ten dzwiek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 (edytowane) Łancuszek niecałe 200zł kosztuje, robiac to na spokojnie "po godzinach" masz 3 dni roboty. XT jest prosty jak chodzi o takie mechaniczne sprawy, a niedawno u siebie to własnie robiłem. A sprawdzałes ile na napinaczu zostało ząbków jeszcze? Sprawdz to zanim cokolwiek kupisz i to rozgrzebiesz. Edytowane 13 Stycznia 2009 przez Arni GS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gangeng Opublikowano 13 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 tak to mniej wiecej wygląda na poczatku stukot ładnie słychać http://pl.youtube.com/watch?v=T7x7-k66Lak będę wdzieczny jezeli ktos wie co to moze byc, Łańcuszka nie sprawdzałem ile jest na napinaczu bo wole sie za to samemu nie zabierac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 (edytowane) Stary, nie ma nic prostszego niż wykrecenie napinacza w Twojej XT, to jedyny sposób zeby najszybciej sprawdzic czy łancuszek ma juz dosc. Ale jak nie czujesz sie na siłach, to wez oddaj moto do mechanika i sam Ci oceni co sie dzieje powie co trzeba zrobic i ile bedzie kosztowało ew. Z filmu ciezko mi wyłapać co chrzesci, bo wydech mocno zagłusza. Edytowane 13 Stycznia 2009 przez Arni GS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gangeng Opublikowano 13 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 Łańcuszek to jaki brać? Zakuwany czy cały ? Opłaca sie rozpoławiac silnik tylko dlatego zeby miec cały łańcuszek ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 (edytowane) Ja mam maszynke do zakuwania, nie robiłem tego bez niej, ale też sie da. tzn chcesz rozpołowić silnik, zeby włozyc cały łancuszek, nie rozkuwając go? Co Ty....zciagasz pokrywe głowicy, rozkuwasz stary, łaczysz go z nowym, przeciagasz przez silnik i zakuwasz z powrotem tak to wygada w duzym skrócie.Nie am sensu rozbierac niepotrzebnie silnika na poł, chyab ze planujesz wymiane łozysk na wale, czy jakies ogolnej kapitalki to tak. Jak dobrze sie go zakuje to nie ma prawa mu sie nic stać. Edytowane 13 Stycznia 2009 przez Arni GS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacer Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 u mechanika w mojej miescinie wymiana lancuszka to koszt rzedu 150zl + lancuszek, sam chcialem sie za tokiedys brac,ale to jeszcze jednak nie dla mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 A tak sie zastanawiam,co do zakładania calego nie rozkutego łancuszka do XT....wiem ze to kombinowanie, nie pamietam teraz dokłądnie ile tam było miejsca, ale to by sie chyba dało zrobić.....tylko jeszcze dodatkowo pokrywe alternatora musiał zciagnac, i koło magnesowe....i od góry go wsadzic w całosci.....wydaje mis ie by sie dało, ale gdybam tak z pamieci tylko. W kazdy badz razie nie warto sie dodtatkowo mazac, bo efekt ten sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gangeng Opublikowano 13 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 Ok dzięki. Czyli nie ma co gdybać tylko gonić z nim do mechanika:) OKej Zobaczymy co zdiagnozuje. W sumie z czasem nie powinno być teraz źle u mechaników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.