Skocz do zawartości

Grzechot, cykanie, brzęczenie


gangeng
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Chciałem sie dowiedzieć ile kosztuje wymiana łańcuszka rozrządu XTeka i czy jest to skomplikowana naprawa?

Podejrzewam właśnie łancuszek rozrządu bo silnik jest bardzo słychać taki szmer. Na wysokich obrotach to brzęczy jak grzechotka a na niskich czasami cyknie. I jest właśnie cały czas ten szmer głośny. Przejechane ma 41tyś. i tak zastanawiam sie co to może być i ile to może kosztować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 tys to on mial , 5 lat temu ( albo i wczesniej) chyba ze masz moto od nowosci . Jak masz pojecie o mechanice to wymienisz sam , lancuszek to ok 200 - 300 zl

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łancuszek niecałe 200zł kosztuje, robiac to na spokojnie "po godzinach" masz 3 dni roboty. XT jest prosty jak chodzi o takie mechaniczne sprawy, a niedawno u siebie to własnie robiłem.

A sprawdzałes ile na napinaczu zostało ząbków jeszcze? Sprawdz to zanim cokolwiek kupisz i to rozgrzebiesz.

Edytowane przez Arni GS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stary, nie ma nic prostszego niż wykrecenie napinacza w Twojej XT, to jedyny sposób zeby najszybciej sprawdzic czy łancuszek ma juz dosc. Ale jak nie czujesz sie na siłach, to wez oddaj moto do mechanika i sam Ci oceni co sie dzieje powie co trzeba zrobic i ile bedzie kosztowało ew. Z filmu ciezko mi wyłapać co chrzesci, bo wydech mocno zagłusza.

Edytowane przez Arni GS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam maszynke do zakuwania, nie robiłem tego bez niej, ale też sie da. tzn chcesz rozpołowić silnik, zeby włozyc cały łancuszek, nie rozkuwając go? Co Ty....zciagasz pokrywe głowicy, rozkuwasz stary, łaczysz go z nowym, przeciagasz przez silnik i zakuwasz z powrotem tak to wygada w duzym skrócie.Nie am sensu rozbierac niepotrzebnie silnika na poł, chyab ze planujesz wymiane łozysk na wale, czy jakies ogolnej kapitalki to tak. Jak dobrze sie go zakuje to nie ma prawa mu sie nic stać.

Edytowane przez Arni GS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak sie zastanawiam,co do zakładania calego nie rozkutego łancuszka do XT....wiem ze to kombinowanie, nie pamietam teraz dokłądnie ile tam było miejsca, ale to by sie chyba dało zrobić.....tylko jeszcze dodatkowo pokrywe alternatora musiał zciagnac, i koło magnesowe....i od góry go wsadzic w całosci.....wydaje mis ie by sie dało, ale gdybam tak z pamieci tylko. W kazdy badz razie nie warto sie dodtatkowo mazac, bo efekt ten sam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...