Skocz do zawartości

SuzukiDR650SE Spalone Sprzęgło


hans997
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

sprezynki kosztuja dosc malo ( komplet 40 zl jakos) ponoc te Versah sa wzmacniane , ale ja tam roznicy z seryjnymi nie odczulem.

 

No niby umnie ten szlifowany kosz jest Ok idealnie rowne , ale jednak cos tam nie wyszlo , kij wie co :/. Najwyzej , jak nie wyjdzie to bedziesz myslec :D

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam

Chciałem zakończyć temat. Według zaleceń wyszlifowałem kosz sprzęgłowy szerkokim pilnikiem na który nakleilem papier 600 na wode, wieniec pilikiem trójkątnym, założylem tarcze oryginał Vesrah, przekładki delikatnie papierkiem zmatowiłem a spreżynki bez zmian byly wrecz idealne.

Sprzegło działa świetnie zero slizgania ani "grzuchotania" przy włączaniu biegu:)

Dziekuje za pomoc

pozdrawiam_hans

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...