Nitomen Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 sprezynki kosztuja dosc malo ( komplet 40 zl jakos) ponoc te Versah sa wzmacniane , ale ja tam roznicy z seryjnymi nie odczulem. No niby umnie ten szlifowany kosz jest Ok idealnie rowne , ale jednak cos tam nie wyszlo , kij wie co :/. Najwyzej , jak nie wyjdzie to bedziesz myslec :D Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hans997 Opublikowano 2 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 Witam Chciałem zakończyć temat. Według zaleceń wyszlifowałem kosz sprzęgłowy szerkokim pilnikiem na który nakleilem papier 600 na wode, wieniec pilikiem trójkątnym, założylem tarcze oryginał Vesrah, przekładki delikatnie papierkiem zmatowiłem a spreżynki bez zmian byly wrecz idealne. Sprzegło działa świetnie zero slizgania ani "grzuchotania" przy włączaniu biegu:) Dziekuje za pomoc pozdrawiam_hans Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.