Witam!;)
W motorze Suzuki DR650SE rok1996-2000. Spaliło się sprzęgło. Po rozkręceniu okazało się ze 1 tarcza doszczętnie się spaliła pozostałe dobre. Ciekawi mnie fakt ze było całkowicie suche-a w silniku miałem zawsze stan na połowie. W licu zmieniałem olej i zdecydowałem się na 20W50 Mineralny MOTUL ze względu ze są zużyte pierścienie- producent zaleca 10W40. Nadmieniam, że lubię jazdę dynamiczna(świeca i przetopienie gumy), ale nigdy nie katuje sprzęgła - to znaczy nie na półsprzęgle. I oto moje pytania:
-Czy zbyt Gęsty olej 20W50 mógł się przyczynić do uszkodzenia tarcz?
-Jaki olej proponujecie- (Pierścienie będę zmieniał wiec nie będę katował go minerałem).
-I NAJWAŻNIEJSZE-, Jakiego producenta kupić tarcze sprzęgłowe- przeszukałem całe forum i już wstępna opinie znam o EBC- ze nie warto, a pozostałe VERSRAH LUCAS KEVLAR BERNETT i NHC- o opiniach tej firmy nie słyszałem, ale jest ich pełno produktów i tanich. Jakie są wasze opinie, co do tych producentów.?
Dlatego chce złożyć mocne sprzęgło z uwagi na mój styl jazdy;)
-a i jeszcze mam pytanie odnośnie sprężyn jak można zmierzyć ich sztywność? Wymiary moich są idealne jak w Manualu, ale nie wiem, jaka jest ich sprężystość.;/ Jeśli się nie da to prosiłbym tez o propozycje, co do Sprężyn.
Dziękuję z góry za pomoc i zainteresowanie.