Skocz do zawartości

hans997

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O hans997

  • Urodziny 09/04/1987

Osobiste

  • Motocykl
    Suzuki DR650SE
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    3242752

Informacje profilowe

  • Skąd
    Rzeszów

Osiągnięcia hans997

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Witam Chciałem zakończyć temat. Według zaleceń wyszlifowałem kosz sprzęgłowy szerkokim pilnikiem na który nakleilem papier 600 na wode, wieniec pilikiem trójkątnym, założylem tarcze oryginał Vesrah, przekładki delikatnie papierkiem zmatowiłem a spreżynki bez zmian byly wrecz idealne. Sprzegło działa świetnie zero slizgania ani "grzuchotania" przy włączaniu biegu:) Dziekuje za pomoc pozdrawiam_hans
  2. -przekładki sa w bdb stanie mierzylem na szkle szczeliniomierzem 0.01 odchylki wiec sie miesci w limicie serwisowym, - hm,wiec sprawdze na necie sprezynki i jak cos to napisze, dzieki za pomoc.;)
  3. -Sprzęgła ja nigdy w tym motorze nie rozkręcałem motocykl kupilem w czerwcu ubieglego roku od tamtej pory 4 tys km zrobilem a ile wczesniej przejechalo to nie mam pojęcia... PS- mam pytanie co do przekładek mam mozliwość u znajomego dosłownie "liznąć" je na magnesówce, ale nie wiem czy to nie zaważy na sołabieniu materiału? Co sądzisz o tym?? -Z koszem spokojnie sobie poradze nie jestem "świeżakiem"-jak pisze na forum;) - i jeszce ostatnie pytanko odnosnie spręzyn jest przyzad zeby sprawidzic ich spręzystośc, (wymiary sa idealne)?-hm musialo by byc cos na zasadzie połączenia suwmiarki z np;waga- przy scisnieciu suwniarka np 10mm zmierzyc rownoczesnie jej nacisk na podloze suwmiarki w kg- i zrobic to z nowa w sklepie i porownac bo mysle ze sprezynki sa idealne ale chce sie upewnic na 100%.- co sadzisz o tym? -Zgodze sie z toba mozna to łatwo popsuc, ale mysle ze nie bede mial z tym problemu -jesli chodzi o kat to mial w 100% racje-chodzi o to zeby idealnie przylegaly "łopatki" tarczy sprzęgłowej do "skrzydelek" kosza sprzęgłowego (sory za terminologie ale nie widzialem jak to nazwac:D)
  4. Zdjęcia sa zamieszczone wyzej. 1 tarcza jest spalona ale i tak wszystkie nowe zakladam. - Moim zdanie jak zeszlifuje i zapoleruje ranty to nie bedzie problemu, pod warunkiem ze dostane tarcze w miare pasowne zeby nie było duzo luzu ktory by przyczynił sie znow do wyżłobien i spalenia, ale to tylko przypuszczenia.
  5. Wiedziałem że podsuniesz jakiś pomysł;) -Dokładnie mam spalona 1 tarcze reszta wrecz w stanie bdb. - Co do kosza to bardzo możliwe zaraz pujde i zrobie fotke i sprawdze ich przesuwanie jak bedzie zbyt pasowne to delikatnie papierkiem zfazuje krawędzie, ale najpierw zapodam fotki. PS- dzięki za zainteresowanie;) Witam ponownie Zrobiłem zdjecia linki podaje poniżej. Faktycznie Masz racje ranty kosza sprzegłowego sa bardzo ostre i sa wgniecenia co mogło powodowac blokowanie sie tarcz. Wieniec kosza sprzęgłowego w porządku wiec przekładki nie blokowały sie. Myśle ze sprawa przyczyny jest rozwiana ze wzgledu ze jak tarcza sie przyblokowała to spaliło ja z dwóch stron a jak by przekładka to były by obie tarcze przypalone po jednej ze stron. PS- Pozostało pytanie jakie zakupic ale skłonny jestem kupic tarcze VESRAH które okazało sie sa tansze od EBC!;)- co mi poprawiło humor. PS2-zastanawiam sie jeszcze jaki olej kupic.I własnie!-przed wymiana oleju chce dolac srodek czyszczacy do starego oleju i oczyscic w ten sposob silnik-ale nie jestem pewny czy to jest bezpieczne?? pozdr. Linki do zdjęć: Tarcze sprzęgłowe; - http://img187.imageshack.us/my.php?image=tarczeak5.jpg Przekładki; - http://img187.imageshack.us/my.php?image=przekadkiax2.jpg Koło talerzowe+sprężyny; - http://img91.imageshack.us/my.php?image=kootaleowerk1.jpg Kosz Sprzęgłowy+Wieniec - http://img515.imageshack.us/my.php?image=wieniecpc2.jpg - http://img383.imageshack.us/my.php?image=winiecgs5.jpg
  6. -Nie wiedziałem ze jest powitalnia bo jestem "świeżakiem" ale już sie przywitałem;) -Co do pana opini ze pan sie nie spotkał ze spaleniem tarczy sprzęgłowej to mnie dziwi fakt bo jest to częsta usterka ze względu na brak oleju miedzy przekładkami a tarczami,- dlatego chcial bym zeby ktos dał opinie czy jest możliwe ze zbyt gęsty olej 20W50 nie "przeszedł" przez wałek na ktorym jest umieszczony kosz sprzęgłowy i nie dostał sie do tarcz?? -Na temat tarcz EBC napisałem opinie użytkowników z tego forum(oczywiscie sa tacy którzy nie narzekaja)- no ale dobrze widze ze lepiej nie pisac w swoim poscie swoich pogladów. -Co do rocznika ma pan oczywiście racje wczoraj pisałem póżno ten temat i nie wiem czy nei zrobiłem jakiś grafologów.. Rocznik oczywiście 96-99r;) PS; Jest pan doświadczonym forumowiczem i jak by pan mógł odpowiedzieć na jakies z moich pytań do z góry dziekuje;)
  7. Witam!;) W motorze Suzuki DR650SE rok1996-2000. Spaliło się sprzęgło. Po rozkręceniu okazało się ze 1 tarcza doszczętnie się spaliła pozostałe dobre. Ciekawi mnie fakt ze było całkowicie suche-a w silniku miałem zawsze stan na połowie. W licu zmieniałem olej i zdecydowałem się na 20W50 Mineralny MOTUL ze względu ze są zużyte pierścienie- producent zaleca 10W40. Nadmieniam, że lubię jazdę dynamiczna(świeca i przetopienie gumy), ale nigdy nie katuje sprzęgła - to znaczy nie na półsprzęgle. I oto moje pytania: -Czy zbyt Gęsty olej 20W50 mógł się przyczynić do uszkodzenia tarcz? -Jaki olej proponujecie- (Pierścienie będę zmieniał wiec nie będę katował go minerałem). -I NAJWAŻNIEJSZE-, Jakiego producenta kupić tarcze sprzęgłowe- przeszukałem całe forum i już wstępna opinie znam o EBC- ze nie warto, a pozostałe VERSRAH LUCAS KEVLAR BERNETT i NHC- o opiniach tej firmy nie słyszałem, ale jest ich pełno produktów i tanich. Jakie są wasze opinie, co do tych producentów.? Dlatego chce złożyć mocne sprzęgło z uwagi na mój styl jazdy;) -a i jeszcze mam pytanie odnośnie sprężyn jak można zmierzyć ich sztywność? Wymiary moich są idealne jak w Manualu, ale nie wiem, jaka jest ich sprężystość.;/ Jeśli się nie da to prosiłbym tez o propozycje, co do Sprężyn. Dziękuję z góry za pomoc i zainteresowanie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...