Landryss25 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 Zgłoszenie naruszenie zasad na allegro. Usuwają aukcje 125/50 a jakby gościa ktoś sypnął to może mieś niemałe kłopoty w związku z fałszerstwem dokumentów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komar50 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 (edytowane) Tylko że to nie jest tak że on fałszuje dokumenty. Jeśli motor jest sprowadzony z za granicy i idzie na przegląd (do znajomego) to po prostu przymyka na to oko i puszcza na 50. Ale zgadzam się że jeśli ktoś dojdzie że on ciągle rejestruje na 50 i handluje takimi to mógłby mieć nieźle przerąbane. Doczepili by się pewnie też do tego co mu przeglądy robił. Słuchajcie, za kilka dni będę kupował tłok na allegro i chciałbym wiedzieć jaki kupić. Czyli o jakim nad wymiarze (żeby szlif dobrze wyszedł) Bo jeśli tuleja jest nominalna (a nie ma wargi bo patrzyłem) to kupiłbym taki tłok żeby kiedyś można by było dokupić trochę większy niż teraz na następny szlif. Ale z deka tego nie rozumiem bo słyszałem że w takich wyżyłowanych 2t to trzeba co jakiś czas WYMIENIAĆ tłok. Ale czy robi się przy tym szlif? I rozumiem także że jak kupie tłok kuty czyli ten czarny to on się tak szybko nie wytrze jak jego poprzednik? Edytowane 7 Stycznia 2009 przez komar50 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 (edytowane) Jeśli cylinder ma oryginalnie powłoke nicasilową (w twoim powinno tak byc ale nie wiem dokładnie) to wymienią się sam tłok bez szlifu bo sam cylek się nie zużywa, ale gdy powłoka ulegnie uszkodzeniu bąć w jakiś inny sposób zużyciu kładzie się jeszcze raz nicasil lub tuljuje cylinder i wtedy można za każdym razem robić szlif jak np. w WSK i kupywać nad wymiary. Jeśli nie masz tuleji i nicasil nie jest zużyty to kupujesz sam tłok, a jak się zużył to musiz go jakoś zregenerować. Ja jakiś czas temu wysyłałem swój cylek od MTX-a do firmy która ogłasza się na allegro że tulejuje cylindry i sami dobierają tłoki pod wymiar, a że miałem już tuleje to zrobili mi szlif i dobrali tłok WOSSNERa z dwoma pierścieniami i jest wszytko ok po tym zabiegu. To właśnie ta firma: http://moto.allegro.pl/item511426205_tulej...mtx_tzr_dt.html , zadzwoń i wszytkiego się tam dowiesz; miła obsługa. Edytowane 7 Stycznia 2009 przez Hipolit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komar50 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 A ile cie to wyszło? Tak z wysyłką itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 Za tłok, szlif, polerowanie cylindra po tłok z wysyłką w obie strony zapłaciłem nie całe 400 zł; tłok 300 z kawałkiem, szlif 60 no i wysyłka. Zadzwoń tam oni ci wszystko powiedzą co i jak i doradzą jak coś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hondziak Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 Gaznik i filtr powietrza idzie do czyszczenie ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 ty HoNdZiaK czytaj od konca do konca wątek a pozniej sie wypowiadaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.