MZ-MuszKieTeR Opublikowano 22 Lutego 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2004 ...na tyle co sam potrafie rozebrac silnik to nie bylo luzow na wale ... nie wiem jak korbowod :? ... a moze wiecie z jakimi kosztami trzeba sie liczyc przy remoncie?? nie liczac robocizny Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nizin Opublikowano 22 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2004 Ja nedawno robiłem kapitalke swojego moto, co prawda to 150 i nie wiem jak sie kształtyją ceny dla 250 ale orientacyjnie to wygląda tak w zł :!: ( do japonii to chyba by musiało być w funtach :D) :nowy wał- 260 (regeneracja 120), łożyska niemieckie- 30, simmeringi- chyba 5, tłok- 65, szlif cylindra - 27. mechanik-0 bo robiłem wszystko sam :mrgreen: Taki prosty sposób sprawdzenia luzu na wale+tłok a cylinder (by mee :buttrock: ) to odkręcić dekielek z prawej strony silnika, wsadzić imbus w śrubę dokręcającą wirnik alternatora i obracać energicznie raz w prawo raz w lewo. Jak słychać wyraźne stuki to jest luz, ale nie wiem czy ten sposób będzie zawsze działał, bo nie jest z książki :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.