Skocz do zawartości

gaznik a spalanie i obroty !!!!


MZ-MuszKieTeR
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja nedawno robiłem kapitalke swojego moto, co prawda to 150 i nie wiem jak sie kształtyją ceny dla 250 ale orientacyjnie to wygląda tak w zł :!: ( do japonii to chyba by musiało być w funtach :D) :

nowy wał- 260 (regeneracja 120), łożyska niemieckie- 30, simmeringi- chyba 5, tłok- 65, szlif cylindra - 27. mechanik-0 bo robiłem wszystko sam :mrgreen:

Taki prosty sposób sprawdzenia luzu na wale+tłok a cylinder (by mee :buttrock: ) to odkręcić dekielek z prawej strony silnika, wsadzić imbus w śrubę dokręcającą wirnik alternatora i obracać energicznie raz w prawo raz w lewo. Jak słychać wyraźne stuki to jest luz, ale nie wiem czy ten sposób będzie zawsze działał, bo nie jest z książki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...