rozek Opublikowano 14 Lutego 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2004 Jeżeli klocki masz na wykończeniu to tylko to zmień Nie mam w ogóle 8O Oleju w silniku nie ma sensu wymieniać wogle. Zobacze jak sie z kasą wyrobię bo wolał bym wymienic bo nie wiadomo czy poprzedni własciciel wymieniał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wawrzyn15 Opublikowano 14 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2004 http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=21027596 zobacz to...napisz e-mail do jakiego modelu dokladnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 14 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2004 http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=21027596 zobacz to...napisz e-mail do jakiego modelu dokladnie... Z tego co widać na zdjęciu to pasuje do MBX 80 i 50. Tylko brać bo cena przyzwoita. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 14 Lutego 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2004 No to biore :) Dobre i 20 dychy mniej :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 14 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2004 Pamiętaj żeby nowych klocków nie spalić na starcie - tj. daj im się dotrzeć i nie hamuj zbyt mocno i długo przodem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 26 Lutego 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2004 Pamiętaj żeby nowych klocków nie spalić na starcie - tj. daj im się dotrzeć i nie hamuj zbyt mocno i długo przodem. Postaram sie bo jakos nie bardzo widzi mi sie wydawania pieniędzy których i tak mam bardzo mało na nastepne klocki Postanowiłem ze wymienie uszzcelniacze bo są popękane. Narazie czeka mnie zbieranie kasy bo po zaplaceiu za klocki zostanie mi niecłe 10zł :cry: Aha jeszzce jedno. Jak/czym i do czego mocuje sie klocki hamulcowe ??? Czy w komplecie z klockami bedzie "te cos" do zamocowania ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 26 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2004 To zależy od typu motocykla. Nigdy nie rozbierałem zacisku w MB/MBX, ale np. w GS'ie klocki są przykrecane śrubą M6. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 26 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2004 To zależy od typu motocykla. Nigdy nie rozbierałem zacisku w MB/MBX, ale np. w GS'ie klocki są przykrecane śrubą M6. Śruba nie jest dołączana do zestawu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 16 Marca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2004 No dobra klocki juz leża w domu :flesje: Razem z przesyłką wyszły mnie 50 zł (w skleie 69 + przesyłka) czyli troche zaoszczędziłem z czego bardzo się cieszęResztę zakupów zrobie w www.sklepmotocyklowy.pl bo to jedyne miejsce gdzie jest wszystko czego potrzebuje-uszczelniacze 28,9-linka obrotomierza 22,5-klosz kierunku 9,9 A plyny zamówie u mojego kolegi w moim miescie :) Aha jeszcze jedno. Zeby wymienic uszcelniacze i olej w zawieszeniu trzeba je całe rozbierac ?? Czy moze odkręcic je w półkach :?: Bo nie wiem czy zakładac juz klocki czy jeszcze nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 16 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2004 Żeby wymienić uszczelniacze musisz wyjąć lagi z półek. Następnie od góry uszczelniacze powinny być zapezpieczone pierścieniem. Później od spodu lagi wykręcasz śrube (w GS400 spory ampul, w MTX też) i wyjmujesz lage z jej dolnej części, wcześniej musisz odkręcić górne nakrętki lag. Zlewasz olej, później wypadało by przelać obie części lagi rozpuszczanikiem. Wymieniasz uszelniacze, składasz, zalewasz i jeździsz :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 20 Marca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2004 Dzisiaj myłem moto i zdjełem dekiel z lewej strony. O dziwo bez problemu zdjęłem zębatke 8O Co prawda łancuch mam bardzo luźny ale zebatka powinna byc jakos zabezpieczona :!: Przynajmniej w jawce była. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 21 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2004 U mnie w MTX była zabezpieczona pierscieniem, a to są takie same silniki więc u Ciebie też powinna być zabezpieczona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 21 Marca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2004 Pierscien ?? Chodzi ci to co lezy prze zebatce :?: http://mbx.sm.pl/silnik/photos/photo_18.html Będe musiał sie przyjzec dokładnie bo u mnie chyba tego nie ma :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 21 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2004 Pierscien ?? Chodzi ci to co lezy prze zebatce :?: http://mbx.sm.pl/silnik/photos/photo_18.html Będe musiał sie przyjzec dokładnie bo u mnie chyba tego nie ma :? Stary problem, ludzie gubią te blaszki a później nie zakładają tego wogle (no to już jest kretynizm), albo mocują jakoś prowizorycznie... U mnie w MTXie jakis zjeb przyspawal zebatke zdawcza :flesje:Jak bardzo Ci zalezy na tej blaszce proponuje kupic na www.50cc.nl - ja tak zrobilem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 21 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2004 Tak chodzi mi o takie coś, tylko może żle to nazwałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.