Skocz do zawartości

Gix 3/4 vs. Daytona 675


Rekomendowane odpowiedzi

Ciekaw jestem waszych opinii dotyczących zamieszczonego w Motocyklu porównania Gixa 3/4 i Daytony 675.

 

Moim zdaniem to strasznie "sponsorowany" artykuł. Tak naciąganych argumentów jeszcze nigdzie nie widziałem :banghead:.

 

I wcale nie chodzi mi o to, że TRIUMP jest beeee a SUZUKI najlepsze :biggrin: . Zastanawiałem się nad Daytoną, trochę nią pojeździłem, ale bardziej odpowiadał mi Gix.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GIXER 750 to juz jedna pojemnosciowa klasa wyzej. Ciezko jest wiec porownywac te sprzety. 750 - tka nie mialem jeszcze przyjemnosci. Ogolnie pozycja w Gixerze jest dosc przyjemna ( bardziej ergonomiczna i mniej idaca na nadgarstki ), w Daytonie jest juz raczej bardziej extremalna. Co do samych danych to rowniez nie trzeba bardziej komentowac, - na korzysc 750 - tki.

 

Ciezki orzech do zgryzienia ( do wyboru :biggrin: ).

 

:crossy:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiałem się nad Daytoną, trochę nią pojeździłem, ale bardziej odpowiadał mi Gix.

 

Gusta są wszelakie, każdemu sie podoba coś innego.

Nie ma sie co oszukiwać że niektóre artykuły są sponsorowane, nie wiem jak ten, jeszcze nie czytałem.

 

Stylistycznie dla mnie daytona wygrywa, jeśli chodzi o jazde, to jeszcze nie miałem niestety przyjemności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak napisał kornol - gusta, guściki :wink: I daytonai Gixer śliczne, A Daytoną Triumh udowodnił, że potrafi robić motocykle ściśle trzymające się japońskiej konkurencji. Ks ma rację, porównanie nijakie bo 750 to przeciez jakby klasa wyżej... Także dziwne trochę :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widać chłopaki że Ducati nie lataliście :wink:

 

co niektorzy mieli przyjemnosc :biggrin: O ile w PL koszta service, sa ( poza BMW Fota Gdynia ) powiedzmy wyrownane ( przynajmniej tak wynika z Waszych forumowych wypowiedzi ) to w Niemczech sa one astronomiczne. Kiedys wstawilem na forum test dlugodystansowy Duca 999. Pelna porazka.

 

Ducati byl jest i chyba zostanie kaprysna diva poprzez swoje techniczne rozwiazania ( lub moze fachowosc mechamikow zskladajacych maszyny :biggrin: ( zaraz mnie ducatisti zjedza :icon_mrgreen: )

 

Niemniej trzeba przyznac, ze testujac Duca ST 4 ABS zaskoczyl mnie totalnie. Bedac swierzakiem tak wlasnie wyobrazalem sobie jazde motocyklem, odkrecasz manetke i - lot na kuli armatniej. Co prawda uzyteczny zakres obrotow wynosi 2 tys. obr. ale jak widac ducatistom to nie przeszkadza, wrecz odwrotnie.

 

W totka nie gram, milionerem nie zostane, wiec Ducati mi nie grozi ( mimo ze 1098 jest naprawde pieeeeekny ), wiec sprzet nie dla mnie.

 

Po moich osobistych perypetiach z Suzuki, ( GSX 600 F zaliczyl wszystkie service'y w Hamburgu ) i nikt nie zrobil tego co zrobic powinien - z wyjatkiem jednego, marka spadla w moich oczach i ja juz raczej nigdy na Suke sie nie zdecyduje.

 

O ile bedac motocyklowym laikiem zadawalem sobie pytanie kto w ogole kupuje te smietniki Triumpha, po pierwszej jezdzie starym Sprintem ST zweryfikowalem swoje poglady. Gdybym nie jezdzil BMW w stajni staly albo Triumph albo Honda.

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według artykułu w "Motocyklu"... 848 jeśli chodzi o osiągi, wypada strasznie blado na tle rywali :icon_eek:

 

nie sądziłem (z racji sporej różnicy pojemności), że 848 da się porównać z 675, a tu...

 

Jeśli byłoby mnie stać na nóweczkę i miałbym wybierać pomiędzy tymi trzema to oczywiście 3/4 ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:icon_razz: Ja pytam o opinie dotyczące 3/4 vs 675 a tu mi temat dot. Ducati wyszedł. Jakoś nie czuję do tej marki szczególnego sentymentu - a jeszcze cena nowego 848 ... . Może i ładnie wygląda, ale po co przepłacać :icon_rolleyes:

Edytowane przez Kirek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli dożyję (...) :bigrazz:

Yuby, ty mi tutaj takich rzeczy nie pier.... . Bo nastepnym razem to Ci zabiorę kluczyki do Twojej zajebistej VTRki :biggrin:

 

EDIT: Byłbym zapomniał - jeszcze spróbuję w d... nakopać :D

Edytowane przez Kirek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytalem w koncu ten artykul. Nie sadzielm ze az tak bardzo mozna naciagac i manipulowac, wiele argumentow zeczywiscie bylo smiesznych. Wiadomo ze nie chodzi tylko o dane techniczne ale jak popatrzylem na ta strone mysl sama sie nasuwa. Szkoda bo mialem "motocykl" za w miare uczciwa gazete, teraz juz bede bardziej nieufny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jedynie mogę się doczepić, że gdyby nie lepsze opony to... Dziwny argument, może tak podczas testów powinni wrzucać wszystkie maszyny na identyczne gumy?

 

Ale o co Wam chodzi z tym Triumphem? Przecież nawet w zeszłym roku dostał bardzo wysokie oceny, coś w tym musi być. Chyba :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...