Skocz do zawartości

silnik z 250 do 150


maly-yo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam od niedawna jestem posiadaczem mz etz 150 bardzo dobry zakup zaniewielkie pieniadze co praktycznie graniczy z cudem ale udalo sie D:;) chcialbym wsadzic silnik od 250 do mojej 150 i jestem ciekaw czy wejdzie na mocowania bez jakikolwiek przerobek bo przeczytalem ze niby rama ta sama jet ale w 251 o 2 cm dluzsza chccem dokonac przerobki bo poprostu niestac mnie na 251 i eszcze jedno czy silnik od ety 251 to to samo co 250 prosze o doradzenie

2X MZ ETZ 150 `89 , DERBI GPR 50 NUDE `05 ,HM CRM 50 `11....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik 251 różnił się tym od 250 że miał krótsze i inaczej wyprofilowane kolanko wydechowe , oraz w 251 jest ono jakby głębiej wchodzące do cylindra - więc inny cylinder . Nie wiem tez czy "uszy" trzymające silnik od góry będą w tej samej odległości co w 150 .

pozdrawiam :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najgorsze jest tylne koło... Pierwsze co poleci to urwia sie 3 bolce bebna a z gumy zabieraka zostaja zwykle strzempy. Do tego silnika kolanko wydech gaźnik, linka sprzegła, linka gazu też bodajże inna. Wyjdziesz na tym jak wawelski na siarce...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...