Skocz do zawartości

miejscowo podtarta przepustnica - wymieniac czy zostawic ?


Nitomen
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

przy okazji wymiany iglicy ( zapinka rozwalona a i rowek na iglicy tez troszke wyrobiony) zauwazylem ze chromowana przepustnica w 1 miejscu ma wytarcie chromu do podkladu (wytarcie wielkosci duzego paznokcia) zastanawiam sie czy ja wymieniac ? czy zostawic ? . oryginal 250 zl .

 

Myslalem tez o kupieniu zapinki iglicy z MZ czy innego demoluda, moze by dopasowal ? , bo zapinka oryginalna tylko z iglica wystepuje, a kosztuje niemalo bo ok 150 zl .

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogolnie jest ok , ale czasem po dadaniu gazu obroty biegu jalowego sie nieco zmieniaja , nieznacznie ale jednak sie zmieniaja.

 

Chyba jednak ja wymienie , bo po tym jak ja ruszylem , to mam w ogole niestabilne obroty na jalowym , zato jest odczuwalnie mocniejsza , uszkodzona podkladke zabezpeiczajaca iglice zastapilem zwykla przecieta i scisnieta kombinerkami trzyma ok. Nowe czesci juz zamowione

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...