Hipolit Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 Witam wszystkich. Musze w swoim MTXe 125 z 87 r. wymienić uszczelniacze na wale, pod pompą płynu chłodniczego, na wałku zdawczym, pierścienie na tłoku i możliwe że bede musiał wymienić także łożyska. Nie mam zielonego pojęcia gdzie mam kupić te części. Wiadomo uszczeniacze oprócz tych na wał mogę kupić w zwykłym sklepie z takimi rzeczami ale gdzie kupić te na wał ?? Gdzie kupić pierścienie do MTXa i gdzie mogę dostać łożyska do japońca bo widziałem że pisze na nich JAPAN, więc gówna nie bede montował. Prosze was o pomoc bo uzbierałem w końcu pieniądze i chce jak najszybciej zrobić moto i pośmigać na torze zanim spadnie śnieg. Dla ułatwienia mieszkam w Lublinie. Wiem że u mnie mogą mieć takie rzeczy w dwóch miejscach "Moto-GP" i "INTER Cars" ale na początku chce się was poradzić zanim zacznę gdzieś tego szukać. Pozdrawiam i czekam na waszą pomoc za którą z góry dziękuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 19 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 Dzięki za pomoc <ok> Teraz wiem że zawsze mogę liczyć na waszą pomoc ;] Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 Uszczelniacze na wał także dostaniesz w zwykłym sklepie z takimi przedmiotami. Wymiana samych pierścieni nie ma najmniejszego sensu. Wymienia się tłok z pierścieniami, sworzniem, zabezpieczeniami i łożyskiem igiełkowym + szlif tłoka. Łożyska polskie lub jakiejś znanej firmy spokojnie do MTX wystarczą. Na wał muszą być z luzem C3. Do tego musisz kupić komplet uszczelek. Myślę, że najłatwiej znaleźć te wszystkie części na allegro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 20 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 Wiem że trzeba wymieniać od razu cały zestaw i robić szlif ale nie stać mnie narazie na to a padł mi górny pierścień, ale powierzchnia cylindra cała. W najbliższym czasie i tak będę zmieniał cały zestaw. A jakiej firmy kupować tłok ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 Wiem że trzeba wymieniać od razu cały zestaw i robić szlif ale nie stać mnie narazie na to a padł mi górny pierścień, ale powierzchnia cylindra cała. W najbliższym czasie i tak będę zmieniał cały zestaw. A jakiej firmy kupować tłok ?? Nie stać Cię na porządny remont, a na wymianę samego pierścienia pieniądze masz? Zapewniam Cię, że takie półśrodku wychodzą drożej. Tłok najlepiej byłoby kupić markowy - Wossner, Vertex, Wiseco. Jednak wiem z doświadczenia, że tłoki no name z odpowiednim pasowaniem i po prawidłowym dotarciu tez dają radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 23 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 Wiesz co zgadzam sie z tobą w 100 % ale już i tak jestem na debecie... Ale chyba jak coś to poczekam i zrobie porządnie. A jak mówisz że po prawidłowej obsłudze bez firmowego tłoka można jeździć (przynajmniej do czasu uzbierania na porządny) to co sądzisz o tym 'czymś' http://moto.allegro.pl/item459602841_ir_tl...tx_nsr_125.html ?? Tak szperałem po częściach na allegro i zapamiętałem tą aukcje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.