Skocz do zawartości

Honda VF 750 S 84r. Momenty dokręcania śrub głowicy, korbowodów itd.


alexrafi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Na pewno nie 1 3 4 2 bo zasada jest taka ,że zapłon nigdy nie jest w sąsiadujących cylindrach (no chyba że czasem musi np w 4 ce rzędowej) W vf 1000f było chyba 1 2 3 4 ale w S-ce wał się kręci w drugą stronę więc 4 3 2 1 :icon_biggrin: Wszystkie cylindry ustawiałem na znak z koła zamachowego 1-3 (a nie 1 i 3 na znak 1-3 a 2 i 4 na znak 2-4)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...