Skocz do zawartości

spadek mocy.


kamilp7
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Moje rieju rr jeeze na prostej 50km/t (zablokowany) A pod gurke 30-35 czy to moze byc wina zepsutego zaworu membranowego? I na kopa mi nie chce zapalic rano. A jak zapali to na wysokie obroty wchodzi. Ma przejechane jakies 15000 km na org. cylindrze. Ale tloczek ma nowy 1500km temu zmienialem. Nie wiem co to moze byc.

 

Z gory dziekuje za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naisalem przeciez ze jest zepsuty. Ma przeswity. Slychac jak pierdzi przez gaznik. I mam pelno oleju w filtrze powietrza. Czy to wina tej membrany? Czy przez nia wchodzi tak na obroty? I dopiero jak zassa troche paliwa to przestaje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołączam się do tematu. Moje pytanie jest odnosnie tego że jeśli powietrze uchodzi gaźnikiem to wina membrany? Bo wymieniam wlasnie cylinder i nie wiem czego to byla wina... I jak moge zauważyć prześwit w membranie? Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no bo odblokowany chodzi jak nalezy. Ma moc i wogule. Ale zablokowany to joz nie to. Moi kumple maja zablokowane i pod gurke idzie prawie tye samo co na prostej a ja 3 biegi redukowac musze a oni 1 max 2. I to troche wqurza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...