kamilp7 Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 Witam Moje rieju rr jeeze na prostej 50km/t (zablokowany) A pod gurke 30-35 czy to moze byc wina zepsutego zaworu membranowego? I na kopa mi nie chce zapalic rano. A jak zapali to na wysokie obroty wchodzi. Ma przejechane jakies 15000 km na org. cylindrze. Ale tloczek ma nowy 1500km temu zmienialem. Nie wiem co to moze byc. Z gory dziekuje za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 wyciagnij membrane i zobacz czy nie ma przez nią prześwitu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilp7 Opublikowano 17 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 Naisalem przeciez ze jest zepsuty. Ma przeswity. Slychac jak pierdzi przez gaznik. I mam pelno oleju w filtrze powietrza. Czy to wina tej membrany? Czy przez nia wchodzi tak na obroty? I dopiero jak zassa troche paliwa to przestaje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoyo Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 jak rano nie chce palic to moze swieca... jak sie wkreca na wysokie to moze za bardzo wkrecona srubka od obrotow albo masz gdzies dziurawa gumke laczaca gaznik z krućcem ssącym co jest bardzo niebezpieczne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilp7 Opublikowano 17 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 Ale wkreca sie tylko jak jest zimny. A jak pezejade 50m po podwurku to jest joz ok. Tak jak by musial paliwa zassac. Albo to od tego zaworu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pum4 Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 Dołączam się do tematu. Moje pytanie jest odnosnie tego że jeśli powietrze uchodzi gaźnikiem to wina membrany? Bo wymieniam wlasnie cylinder i nie wiem czego to byla wina... I jak moge zauważyć prześwit w membranie? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 Tak to wina tej membrany. Jak mialem u siebie w kacie polamana to nei bylo w ogole mowy o wchodzeniu na oborty. Nie dalo sie go wyregulowac. Zero mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilp7 Opublikowano 17 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 no bo odblokowany chodzi jak nalezy. Ma moc i wogule. Ale zablokowany to joz nie to. Moi kumple maja zablokowane i pod gurke idzie prawie tye samo co na prostej a ja 3 biegi redukowac musze a oni 1 max 2. I to troche wqurza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.