Hipolit Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 (edytowane) Zobaczyłem dzisiaj że po ostatniej jeździe znikło mi troche płynu chłodniczego więc go dolałem i pojechałem znowy jeździć. Gdy przyjechałem do domu zobaczyłem że z pod iskrownika leci mi nadmiar aleju co wcześniej sie nie działo. Nagle zobaczyłem że w zbiorniku i w chłodnicy nie ma w ogóle płynu i w oleju który wyciekł widać charakterystyczny kolor MOTOCooLa. W jaki spsób do skrzyni mogł sie dotać płyn chłodniczy? Czy pod pompą płynu jest jakiś simering który mógł sie zużyć czy jednak może być to coś poważniejszego? Błagam pomóżcie mi z tym problemem. Jestem w wilkiej kropce i nie wiem co mam robić. Z góry dzięki za pomoc i Pozdrawiam. Edytowane 10 Września 2008 przez Hipolit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 W Mtxie ma tylko jedną drogę do oleju płyn chłodniczy...przez simer wałka napędowego wirnika pompy cieczy chłodzącej :D heh ale ładnie to brzmi :D Zeby się do tego dostać musisz zdjąć dekiel silnika z pompą, od spodu odpiąć kółko zębate napędzające wirnik, wyciągnąć wirnik z simeringu i wymienić simer....potem składasz w odwrotnej kolejności :) oczywiscie zmień olej i nalej świeżego płynu ;) Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 11 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 OK wielkie dzieki dzisiaj sie za to zabieram. Bardzo mi pomogłeś Jackuzy. Pzodrawiam. Jak coś to bede jeszcze pisał w tym temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.