WLD_Wlodi Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 Witam .Jestem na etapie wymiany uszczelniaczy w przednim zawieszeniu w motocyklu Yamaha DT 125. Odkręciłem śrube, która znajduje się w każdej z lag i teraz co dalej? Na śrubie nie ma oporu, nawet nie wyszła ze swojego miejsca, a dolna część lagi ani drgnie :/ Prosze o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 (edytowane) Jest specjalny klucz zeby zablokowac lage, ja jak regenerowalem zawieszenie w dt125r. Wycialem blache metada prob i bledow, az ciasno wchodzila, nastepnie blache zamontowalem w imadle i lage docisnolem do blachy, imadla i w taki sposob odkrecilem. Najlepiej sparawdz przy dobrym swietle o co w tym chodzi. Tylko pozniej jak bedizesz montowal to tam w lage na dole wchodzi taka ciasna tulejka miedziana obchodz sie z nia delikatnie. Edytowane 9 Września 2008 przez pikus91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 9 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 Jest specjalny klucz zeby zablokowac lage, ja jak regenerowalem zawieszenie w dt125r. Wycialem blache metada prob i bledow, az ciasno wchodzila, nastepnie blache zamontowalem w imadle i lage docisnolem do blachy, imadla i w taki sposob odkrecilem. Najlepiej sparawdz przy dobrym swietle o co w tym chodzi. Tylko pozniej jak bedizesz montowal to tam w lage na dole wchodzi taka ciasna tulejka miedziana obchodz sie z nia delikatnie. Odkręciłęm jakoś tą śrube(lekko docisnąłem lage i puściła). O jaką miedzianą tujejke chodzi? O tą która jest pod usczelniaczem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.