Skocz do zawartości

Problem z tłokiem / pierścieniem w ktm 85


specialized
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam !

Dorabiałem pierścienie do starego ktm 85, dorobili mi tylko ten większy pierścień, powiedzieli że nie dorobią tego mniejszego (wszystko widać na zdjęciu). I teraz mam takie pytanie, czy zakładać to bez jednego pierścienia czy przerobić tłok na dwa jednakowe pierścienie ?

 

zdjęcie

 

PS: Motor ten był bez tego mniejszego pierścienia, ale słabo palił, ten mniejszy pierścień mógł mieć na to wpływ ? czy to winna zużycia tłoka ?

 

proszę o pomoc

z góry dzięki

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...