barthezzz1 Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 Jeszcze długo wytrzyma przy takim kręceniu.Jak mu obniżysz obroty o połowę to i ciśnienie na wale obniżysz też o połowę i długo nie wytrzyma.Tylko ten silnik wymaga częstej wymiany oleju i długiego rozgrzewania.No dobra to się zapytam tak!!... czy jeżeli załóżmy jeżdzę sobie motocyklem, który kręci do 15.500obr/min a ja nim sobie spokojnie ganiam załóżmy tak 5-8 i czasem więcej ,to co szkodze mu?? :notworthy: :notworthy: cos mi się nie wydaje....ale może się mylę....chyba,ze mówimy tutaj o sytuacjach ekstremalnych Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macjek Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 Jeszcze długo wytrzyma przy takim kręceniu.Jak mu obniżysz obroty o połowę to i ciśnienie na wale obniżysz też o połowę i długo nie wytrzyma.Tylko ten silnik wymaga częstej wymiany oleju i długiego rozgrzewania. Rozgrzewam tyle, aby bez ssania rowno trzymal obroty, a potem - do uzyskania temperatury normalnej pracy - nie przekraczam 4tys (tylko do 3 biegu, nie chce go meczyc na czworce przy tak niskich obrotach) Z wymiana oleju to jest wlasnie zagwozdka. Honda chce co 12tys, niektorzy mowia co 6tys, ja na razie przejechalem 10tys, nie ubylo prawie nic. Poniewaz w tym sezonie juz wiele nie pojezdze, to chcialem wymiane zrobic na wiosne, a potem juz trzymac sie jednej zasady. Twierdzisz Piotrze, ze nalezy trzymac sie 6tys, tak jak w wiekszosci motocykli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.