Skocz do zawartości

kłopoty z ładowaniem


Jaro78
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

(...)

No i super sprawa ze jest potencjometr, mozesz se ustalic jaki chcesz miec prad ladowania.

Nie ma się z czego cieszyć. Współczesne elementy elektroniczne są tak niskiej jakości, że nie zdziwiłbym się, gdyby ten potencjometr padł po jednym sezonie. Trzeba jednak przyznać, że to jest najoptymalniejszy sposób dostrojenia uniwersalnego regulatora przez, niemającego pojęcia o elektronice, szarego masę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,spokojnie.Ja się rozglądałem gdzie się da jak i równierz dzwoniłem w różne miejsca.Jeśli chodzi o regulatory o których piszecie(te z potencjimetrem) to osobiście dzwoniłem do sprzedającego.Opisałem mu że mam alternator suchy oraz że posiada szczotki(nadmieniam że moja honda cb 750 widniała u niego na spisie moto do których miał pasować ów regulator).Niestety oświadczył że nie będzie pasował i że wykreśli cb 750 z listy.Także przed zamówieniem radzę dzwonić.W larssonie mój regulator kosztuje 265,5zł.W innych sklepach(a w wielu go nie mają) kosztował 404zł.Warto szukać.Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...