Gość brys Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 (...)No i super sprawa ze jest potencjometr, mozesz se ustalic jaki chcesz miec prad ladowania.Nie ma się z czego cieszyć. Współczesne elementy elektroniczne są tak niskiej jakości, że nie zdziwiłbym się, gdyby ten potencjometr padł po jednym sezonie. Trzeba jednak przyznać, że to jest najoptymalniejszy sposób dostrojenia uniwersalnego regulatora przez, niemającego pojęcia o elektronice, szarego masę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro78 Opublikowano 8 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 Panowie,spokojnie.Ja się rozglądałem gdzie się da jak i równierz dzwoniłem w różne miejsca.Jeśli chodzi o regulatory o których piszecie(te z potencjimetrem) to osobiście dzwoniłem do sprzedającego.Opisałem mu że mam alternator suchy oraz że posiada szczotki(nadmieniam że moja honda cb 750 widniała u niego na spisie moto do których miał pasować ów regulator).Niestety oświadczył że nie będzie pasował i że wykreśli cb 750 z listy.Także przed zamówieniem radzę dzwonić.W larssonie mój regulator kosztuje 265,5zł.W innych sklepach(a w wielu go nie mają) kosztował 404zł.Warto szukać.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.