ukaszs2 Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 Ano, rzeczywiście mój błąd :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 3 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 Taką uszczelkę to się robi z grubego kartonu (nie falistej :P), powlekasz ją z obu stron silikonem termoodpornym i tyle :) musi trzymać. Oczywiscie jak masz ochotę zawsze możesz kupić oryginalną uszczelkę w sklepie... kosztuje chyba 17zł o ile dobrze pamiętam. Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Uszczelka już zrobiona na picuś glancuś, moto poskładane. Przy okazji obejrzałem tłok, teflon jeszcze nie starty do końca :bigrazz: . Musze ustawić gaźnik jeszcze i zobaczymy jak będzie. Najlepsze jest to że mam kolejny problem :banghead: miałem lekko zgnieciony przewód hamulcowy (w oplocie) i druty zrobiły dziurke i mi sika, musze kupić nowy ahh znowu wydatek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 4 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 uuuuuuu takie durne wydatki... Do mnie dziś po dłuuuugim oczekiwaniu dotarł licznik Vapour firmy Trail Tech :) może w weekend go zamontuje jak będe miał chwilę czasu.... echhh na razie jestem zalatany jak ruska dziwka.....;] Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Pojeździłem troche na nowej uszczelce i problemy z mułem od 6-7tys. zostały z samego dołu jest troszke lepiej, ale nie za dużo. Jedyne co mnie cieszy to sporo spadło spalanie :cool: . z Resztą musze kombinowac dalej dzisiaj przełoże gaźnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 5 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 A powiedz Ty mi jak tam z twoim zaworem wydechowym?? Otwiera on się w ogóle? dobrze jest ustawiony? Jak ty masz silnik od NSR to ustaw zawór jak w NSR bo to się inaczej ustawie... odwrotnie z tego co pamietam.... Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszs2 Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 E, chyba ustawia się tak samo, przynajmniej ja tak ustawiałem. Może rzeczywiście zawór źle chodzi, zobacz czy tam wszystko działa poprawnie. Jakiś czas temu zrobiłem i wrzuciłem filmik na YT jak u mnie to pracuje. Tak mniej więcej 0 do 2,5kRPM jest otwarty na max, 2,5 do 6kRPM zamknięty i od 6kRPM liniowo się otwiera aż do 8kRPM potem już otwarty na max. Ja mam moduł o oznaczeniu TV-84A, jest jeszcze TV-84, a w NSR są TV-78 i TV-124. Wszystkie te moduły różnie działają, inaczej otwierając zawór w zależności od obrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 6 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 napewno jest inny sposób ustawiania zaworu względem siebie i względem oznaczen na obudowie tego półksięzyca na którym mocuje się linki.... tak twierdzi serwisówka i jestem skłonny w to uwierzyć ;) Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Zawór u mnie pracuje tak jak napisał ukaszs2, idzie mi moto z dołu jak na 2t całkiem całkiem ale dochodzi do 5 tys. i do 7 dostaje muła, jak by go coś trzymało zawór sie otworzy to rwie jak potrzepana, na asfalcie bez otwarcia zaworu leci max 80 z górki, na prostej 60-70 ale minimalne wzniesienie i musze redukować bo nie chce ciągnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszs2 Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Jak już mówiłem ja miałem coś podobnego bo miałem za dużo oleju w skrzyni po spuszczeniu pewnej ilości pomogło. Objawy były takie, że jak nie piłowałem do końca każdego biegu to na ostatnim jeśli miałem poniżej 6 tys. nie było szans żeby wszedł na wyższe i ogólnie miał właśnie takiego muła ok 6ys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 No to zobacze jeszcze ten olej, dziś ustawiłem zawór na max otwarty i odłączyłem zasilanie ale muliło dalej, później zamknąłem i odłączyłem zasilanie i wtedy było troche lepiej ale nie dostawał kopa także mogło mi sie wydawać. Oblukałem tez moduł ktoś przy nim majstrował bo przy kablach z niego wychodzących jest poklejone taśmą, oznaczenie modułu to : KAK TV-84 9.0 191 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekB Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 (edytowane) Fak, fak, fak! U mnie przy wyjętym zaworze Honda leci 110 km/h jak przełączam jej przy 105 km/h z 5 na 6 to tylko 5 km/h się więcej rozpędzi tak jakby nie miała więcej siły :/ Ja już mam bardzo długi czas problem z zaworem :/ wrrr... Podejrzewam, że mam padnięty moduł. Odłączyłem linki zaworów, włączyłem zapłon i odłączałem i podłączałem kostkę idącą do silniczka krokowego i jeśli nim (silniczkiem) ruszyłem i włączyłem mu prąd to on powrócił do jednej, ustalonej pozycji. Ma tak być? Czy ktoś mi może powiedzieć czy zawór będzie się też otwierał na postoju jak mu trochę po gazuję czy tylko przy obciążeniu? PS: Gdzieś czytałem, że zawór ma taki swego rodzaju test, że przy włączeniu zapłonu on się otworzy i zamknie, prawda to? PS: Ma ktoś jakiś sposób na sprawdzenie modułu? :/ Edytowane 8 Marca 2009 przez JacekB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 Przy zgaszonym moto jeśli przekręcisz kluczyk zawór ustawi sie w pozycji zamkniętej. Po odpaleniu na wolnych obrotach będzie na max otwarty, od obr. ok 2,5 tys. znów sie zamknie aż do 7tys. wtedy otwiera sie ponownie. Zawór pracuje niezależnie od tego czy moto stoi czy jedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszs2 Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 Do JacekB, zobacz jakie masz oznaczenie modułu i czy wszystkie kable są całe :D. Jak chcesz sprawdzić czy działa poprawnie to, dostań się pod zbiornik. Pod nim masz taką puszkę od której idą te linki do zaworu, odkręć tą środkową śrubę aby się tam dostać. Teraz odpal moto i zobacz jak to działa, a działać powinno tak jak na Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekB Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 (edytowane) Dzięki za podpowiedzi ale niestety u mnie ten silniczek nie chodzi tak jak na tym filmiku ;( Nawet nie ma czegoś takiego jak Ty piszesz, że przy zgaszonym moto i włączonym zapłonie on ustawi się w pozycji zamkniętej. Dziś pójdę do garażu i zobaczę jaki mam dokładny symbol tego modułu, a co możliwe, że mam moduł nie pasujący do mojej hondziny i dla temu nie działa? Teraz mam w ogóle wyjęty zawór bo wcześniej jak miałem założony zawór to był on cały czas w pozycji zamkniętej i dało się max 80 km/h polecieć :banghead: , kurde jak dobrą 50ccm :P PS: Czy muszę mieć dobrze naładowany akumulator, żeby poprawnie chodził mi ten zawór? Pytam się bo aktualnie mam prawie, że rozładowany aku :bigrazz: Edytowane 8 Marca 2009 przez JacekB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.