Skocz do zawartości

Wszystko o Hondzie CRM 125/250


Rekomendowane odpowiedzi

Mam mały problem mianowicie nie działa mi obrotomierz, z obrotomierza wychodzi wtyczka w środku na 3 wsuwki, ale nie mam do czego jej wpiąć, instalacje mam troche zubożoną, wywalona lampa i przełącznik na kierownicy, oprócz tej wtyczki jest jeszcze jedna większa tez do niczego nie podłączona. Zamieszczam foto może ktoś będzie w stanie powiedzieć chociaż z tym obrotomierzem co i jak.

http://img5.imageshack.us/my.php?image=kopiadobrejp8.jpg

Zaznaczona wtyczka na zielono wychodzi z obrotomierza, na czerwono rozszczepia sie z głównej wiązki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i nie będzie Ci działał bez lampy.... w tej potrójnej wtyczce jest podświetlenie obrotka jaki i jego zasilanie i umasowienie.... Zielony przewód to masa natomist zasilanie to NIE brazowy to plus .... nie wiem jaki ma kolor bo nie moge ze schematu odczytać :P Poza tym od obrotka wychodzi jeszcze jeden osobny przewód do podpiecia do CDI.... ma swoje gniazdko z przodu... Problem w tym że wtyczka ta jest połaczona z lampka i przełącznikami na kierownicy :P zatem musisz pokombinować z jej podłaczeniem....

 

Powodzenia :P

 

Dyfuzor Arrowa :

http://www.allegro.pl/item556910048_dyfuzo...wany_500zl.html

 

Mnie nie stać ale może któryś z was będzie chciał :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedni błotnik pasuje od wszystkiego... reszte sobie pooglądaj a sam dojdziesz do wniosku ze raczej nie... napewno nie będzi epasować lewy boczek... prawy po jakis przeróbkach mógłby przypasować ale pewności brak....

 

błotnik tył tylko od CRek z lat 80 do 90 późniejsze juz nie pasują bez przerabiania połowy błotnika albo tyłu. Niestety aktualnie mam robotę z tylnym błotnikiem i końcówką ramy.... bo miałem wygięta od wypadku ;] masakra robota dopasowałem błotnik od CRki z 98.... ale to kupa roboty a na koniec efekt wcale nie zadowalający :( ... echhh

 

w ogóle co do plastików to osłony chłodnicy (znaczy się plastiki na bak) pasują w 98% od CR500 i można kupic acerbisa plastiki nówki....

 

A tak totalnie jak potrzebujesz wszystkich plastików to polecam iść do salonu Hondy i zapytać się o komplet oryginalnych plastików do CRM z tego co mi wiadomo to są takie dostepne i kosztuje cały komplet około 250-300zł .... niemniej nie kupowałem sam wiec nie wiem na 100%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde 300zł cały komplet??? Zaraz wyślę maila do dilera hondy i spytam. Jak by były jeszcze z naklejkami (te przy baku) to masakra, a może wiecie gdzie można dostać te naklejki?

 

Przedni błotnik ja mam jakiś akcesoryjny, przy większych prędkościach na trasie przynajmniej nie lata jak głupi :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, trzeba się kiedyś umówić na jazdę. W okolicy (chyba bobrowniki jak dobrze pamiętam) jest jeszcze jedna crm 125.

 

Patrzyłem na te boczki od CR 500 to maja chyba w innym miejscu mocowanie to na dole (da się obejść) i troszeczkę inny kształt z przodu (też ujdzie). Jackuzy widziałeś je na jakiejś crm?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka jakie macie przełożenia w swoich CRM-kach, w serwisówce znalazłem że fabryczne to 14-40, jakie jest najbardziej optymalne w teren, zależy mi na większej mocy i prędkości max 120km/h. Teraz mam 13-38, ale prędkości max nie znam bo licznik mi szwankuje coś.

Edytowane przez Damiano
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ukaszs2 nom widziałem je na jakiejś CRM.... na swojej :P to mocowanie na dole jest nieco niżej... ale da się żyć.. polecam nożyk do tapet i da się dopasować :D mają taka wadę ze mocowanie dolne jest grubsze od tego w normalnych plastikach i nie przylegają tak idealnie do baku.... da się żyć tak jak wczesniej :) a nie chciałem robić tego mocowania cieńszego zeby nie osłabiać go...

 

Błotniki przednie w większości pasują do każdego moto... z reszta jest gorzej...

 

 

Sprawdz te plastiki była by 100% pewność co do nich... ja to tak po łepkach się dowiadywałem i w sumi enie mam pewności... co do nalepek to na 99% bez nalepek ... rzadko sie zdarza żeby nalepki były na nowych plastikach.... za nalepki pewnie trzeba zapłacić extra.

 

 

co do przełożeń Damiano... ja mam 12/38 i jedzie 120.... ;) a przełożenie jest lepsze od standardowego na przyspieszenie. wygląda to tak:

 

14/40 to 1:2,86

13/38 to 1:2,93

12/38 to 1:3,16

 

Można by założyć 12/40 ( o ile znajdziesz zebatkę 40 dostępną w sklepie :P bo to trudna sprawa) wtedy masz 110 napewno i jeszcze lepszy moment 1:3,33

 

:)

Edytowane przez Jackuzy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy sciagniecie gum z przednich amorów ma jakies konsekwencje? czy naleci do srodka błoto czy nie?

Szybciej Ci uszczelniacze padną. Przez co bedzie Ci cieknął olej co spowoduje pogorszenie prowadzenia.

Edytowane przez Kamsel

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...