Damiano Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 Mam mały problem mianowicie nie działa mi obrotomierz, z obrotomierza wychodzi wtyczka w środku na 3 wsuwki, ale nie mam do czego jej wpiąć, instalacje mam troche zubożoną, wywalona lampa i przełącznik na kierownicy, oprócz tej wtyczki jest jeszcze jedna większa tez do niczego nie podłączona. Zamieszczam foto może ktoś będzie w stanie powiedzieć chociaż z tym obrotomierzem co i jak. http://img5.imageshack.us/my.php?image=kopiadobrejp8.jpg Zaznaczona wtyczka na zielono wychodzi z obrotomierza, na czerwono rozszczepia sie z głównej wiązki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 18 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 No i nie będzie Ci działał bez lampy.... w tej potrójnej wtyczce jest podświetlenie obrotka jaki i jego zasilanie i umasowienie.... Zielony przewód to masa natomist zasilanie to NIE brazowy to plus .... nie wiem jaki ma kolor bo nie moge ze schematu odczytać :P Poza tym od obrotka wychodzi jeszcze jeden osobny przewód do podpiecia do CDI.... ma swoje gniazdko z przodu... Problem w tym że wtyczka ta jest połaczona z lampka i przełącznikami na kierownicy :P zatem musisz pokombinować z jej podłaczeniem.... Powodzenia :P Dyfuzor Arrowa : http://www.allegro.pl/item556910048_dyfuzo...wany_500zl.html Mnie nie stać ale może któryś z was będzie chciał :) Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 Dzięki wielkie za wskazówki Jackuzy :notworthy:, pokombinowałem troche i obrotomierz chodzi :bigrazz: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrezerUT Opublikowano 20 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 witam czy przedni i tylni błotnik oraz boczki tylne z CR 125 będą pasować do CRM 125 ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 20 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 Przedni błotnik pasuje od wszystkiego... reszte sobie pooglądaj a sam dojdziesz do wniosku ze raczej nie... napewno nie będzi epasować lewy boczek... prawy po jakis przeróbkach mógłby przypasować ale pewności brak.... błotnik tył tylko od CRek z lat 80 do 90 późniejsze juz nie pasują bez przerabiania połowy błotnika albo tyłu. Niestety aktualnie mam robotę z tylnym błotnikiem i końcówką ramy.... bo miałem wygięta od wypadku ;] masakra robota dopasowałem błotnik od CRki z 98.... ale to kupa roboty a na koniec efekt wcale nie zadowalający :( ... echhh w ogóle co do plastików to osłony chłodnicy (znaczy się plastiki na bak) pasują w 98% od CR500 i można kupic acerbisa plastiki nówki.... A tak totalnie jak potrzebujesz wszystkich plastików to polecam iść do salonu Hondy i zapytać się o komplet oryginalnych plastików do CRM z tego co mi wiadomo to są takie dostepne i kosztuje cały komplet około 250-300zł .... niemniej nie kupowałem sam wiec nie wiem na 100% Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszs2 Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 Kurde 300zł cały komplet??? Zaraz wyślę maila do dilera hondy i spytam. Jak by były jeszcze z naklejkami (te przy baku) to masakra, a może wiecie gdzie można dostać te naklejki? Przedni błotnik ja mam jakiś akcesoryjny, przy większych prędkościach na trasie przynajmniej nie lata jak głupi :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrezerUT Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 własnie kupiłem na allegro nakleiki za 24,99 :D mimo iż do CR to mysle ze ładnie się będą komponować z moią furą :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszs2 Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 Czy ja dobrze widzę FrezerUT? Czy ty jesteś z Tarnowa woj. małopolskie? Tak się składa, że mieszkam koło Tarnowa :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrezerUT Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 (edytowane) tak z Tarnowa z małopolski :P dokładnie Koszyce Wielkie kolo Tarnowa :P jak widze ty z Woli Rzedziskiej? :D Edytowane 21 Lutego 2009 przez FrezerUT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszs2 Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 No tak, trzeba się kiedyś umówić na jazdę. W okolicy (chyba bobrowniki jak dobrze pamiętam) jest jeszcze jedna crm 125. Patrzyłem na te boczki od CR 500 to maja chyba w innym miejscu mocowanie to na dole (da się obejść) i troszeczkę inny kształt z przodu (też ujdzie). Jackuzy widziałeś je na jakiejś crm? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 (edytowane) Siemka jakie macie przełożenia w swoich CRM-kach, w serwisówce znalazłem że fabryczne to 14-40, jakie jest najbardziej optymalne w teren, zależy mi na większej mocy i prędkości max 120km/h. Teraz mam 13-38, ale prędkości max nie znam bo licznik mi szwankuje coś. Edytowane 21 Lutego 2009 przez Damiano Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 21 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 (edytowane) ukaszs2 nom widziałem je na jakiejś CRM.... na swojej :P to mocowanie na dole jest nieco niżej... ale da się żyć.. polecam nożyk do tapet i da się dopasować :D mają taka wadę ze mocowanie dolne jest grubsze od tego w normalnych plastikach i nie przylegają tak idealnie do baku.... da się żyć tak jak wczesniej :) a nie chciałem robić tego mocowania cieńszego zeby nie osłabiać go... Błotniki przednie w większości pasują do każdego moto... z reszta jest gorzej... Sprawdz te plastiki była by 100% pewność co do nich... ja to tak po łepkach się dowiadywałem i w sumi enie mam pewności... co do nalepek to na 99% bez nalepek ... rzadko sie zdarza żeby nalepki były na nowych plastikach.... za nalepki pewnie trzeba zapłacić extra. co do przełożeń Damiano... ja mam 12/38 i jedzie 120.... ;) a przełożenie jest lepsze od standardowego na przyspieszenie. wygląda to tak: 14/40 to 1:2,86 13/38 to 1:2,93 12/38 to 1:3,16 Można by założyć 12/40 ( o ile znajdziesz zebatkę 40 dostępną w sklepie :P bo to trudna sprawa) wtedy masz 110 napewno i jeszcze lepszy moment 1:3,33 :) Edytowane 21 Lutego 2009 przez Jackuzy Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrezerUT Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 a czy sciagniecie gum z przednich amorów ma jakies konsekwencje? czy naleci do srodka błoto czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 (edytowane) a czy sciagniecie gum z przednich amorów ma jakies konsekwencje? czy naleci do srodka błoto czy nie? Szybciej Ci uszczelniacze padną. Przez co bedzie Ci cieknął olej co spowoduje pogorszenie prowadzenia. Edytowane 21 Lutego 2009 przez Kamsel Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrezerUT Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 e to chyba odpuszcze sobie sciaganie :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.