Damiano Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Tyle zabawy z taką stopką, mi w KDX-ie kiedyś patyk wyrwał te kable i stanąłem w lesie, skręciłem je razem i było bez czujnika :cool: a w CRM tyle kłopotu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekB Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 (edytowane) A no co do stopki to chodzi o to, że jak odpalam motor zimny to muszę na nim siedzieć albo przystawiać do ściany bo chce, żeby się rozgrzał na wolnych obrotach, a jak rozkładam nóżkę to od razu mi się wyłącza silnik i strasznie mnie to wkurza bo np. w czasie w którym by mi się rozgrzewał motor bym mógł się ubrać a tak to muszę robić to wszystko po kolei :/ Czyli jednak łopatkami do dołu? ;> Pytam się bo nie zdejmowałem głowicy ani cylka żeby wyjąc zawory, a próbować je raz tak, raz tak to po pierwsze się schodzi, po drugie nie daj Bóg bym źle wsadził, odpalił i nowy tłok do wymiany, a po trzecie trochę tam jest mało miejsca więc te próby by były strasznie ciężkie :) Edytowane 12 Lutego 2009 przez JacekB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Co do tego czujnika, nie wiem jak tam jest bo go nie mam, ale może spróbuj go poluzować i cofnąć żeby stopka nie wciskała tego dzyndzla lub pokombinuj coś podobnego :icon_razz: . Łopatki wkładaj kanałem wydechowym miejsca jest rzeczywiście mało, ale gdy będziesz robił to na spokojnie to wszystko złożysz jak trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszs2 Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 (edytowane) Witam posiadaczy crm'ek. Ja też posiadam ten motocykl i mam do was prośbę. Sprawdźcie jakie macie cylindry w swoich crm, bo występowały 2 rodzaje. Można to łatwo rozpoznać, po prawej stronie, od dyfuzora, na dole cylindra, widnieje napis firmy produkującej te cylindry "GILARDONI" po tej nazwie jest cyfra teraz pytanie, czy macie tam 1, czy 2? Co do czujnika to kolega JacekB ma coś nie tak bo u mnie bez problemu motocykl chodzi z rozłożoną podnóżką (chyba, że coś źle zrozumiałem), dopiero przy włączeniu biegu w takim stanie motocykl gaśnie i po to to jest. Edytowane 13 Lutego 2009 przez ukaszs2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 13 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 (edytowane) Dokładnie, stopka powinna móc być rozłożona dopiero zapięcie biegu powoduje wyłaczenie zapłonu..... zajzyj w bezpieczników skrzyneczkę pod prawą tylna owiewką, i zerknij czy masz tam dwie diody wsadzone i w którą są stronę..... możliwe ze moto ci się wyłącza bo coś jest nie tak z czujnikiem luzu, te dwie rzeczy są sprzężone dlatego jak jest luz i otwarta stopka moto chodzi jak jest luz wyłaczony (bieg) i stopka otwarta moto gaśnie.... takie zabezpieczenie :D generalnie jakby ci gałąź to wyrwała to wystarczy skręcić kable i będzie działac :P tylko ze tam jest poprostu przełącznik dwu pozycyjny i 2 przewody z czego jeden jest masą .... echh wynalazki :D Co do cylindra to ja mam napewno gilardoni ale z tego co kojarzę mam 1 albo 01 .... tylko że podejrzewałem ze to rok produkcji cylindra.... jakie są różnice w tych cylkach konstrukcyjnie się różnią? Edytowane 13 Lutego 2009 przez Jackuzy Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekB Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 (edytowane) Dzięki yackuzy za wytłumaczenie o tej stopce. Jutro się tym zajmę i zobaczymy co mi wyjdzie ;] PS: Zdaje się, że czujnik luzu jest git bo lampka neutral na konsoli mi się świeci podczas luzu... Edytowane 13 Lutego 2009 przez JacekB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszs2 Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 Rok produkcji podany jest w takim kółku wraz z miesiącem, a ta jedynka po nazwie to jest właśnie typ cylindra , wszystkie cylindry w tych włoskich hondach robione są przez gilardoni. Są dwa typy tych cylindrów jedne mają trochę inne kanały i mają lepszą charakterystykę dołu, ale trochę mniejszą moc maksymalną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 Odnośnie napisu na cylindrze ja mam GILARDONI 2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszs2 Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 Odnośnie napisu na cylindrze ja mam GILARDONI 2. Czyli jednak są CRM'y z G2 ja mam u siebie G1. Jeszcze jak byś podał rok produkcji cylindra, pewnie jest on inny niż '97 i młodszy niż '93. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 Tylko takie małe sprostowanie, mam silnik włożony od NSR :bigrazz: , nie wiem czy cylinder został ze starego silnika czy był włożony komplet. A data produkcji gdzie jest wyrzeźbiona?? To pójde jeszcze dzisiaj zobaczyć, a po ciemku nie łatwo tam dojrzeć :cool: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 14 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 No właśnie o tym kółku myślałem :) A wiesz jakie konkretnie są różnice i który ma lepszy dół ? Ja mam w kółku 1 czyli prok produkcji cylka miałem 2001 ale on był wymieniany (w sumie jeszcze w niemncowni) co do literki po Gilardoni to muszę zerknąć .... nie zwracałem wcześniej na to uwagi :) Jednak sądzac po charakterystyce jazdy mojego moto to ja posiadam ta wersje ze słabym dołem i ostra górą ;) Fajna sie nam dyskusja o CRm zrobiła :D Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszs2 Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 Najprościej mówiąc G2 daje mniejszą moc ale za to ma lepszy dół, teoretycznie w takim enduro było by to zaletą, jednak trochę praktyki i bez problemu można nauczyć się takiej jazdy, aby nie schodzić poniżej 7tys. wtedy lepszy jest G1. Dwóch znajomych ma NSR i mają oni różne te cylindry, no i różnica jest widoczna, jak przyspieszają przypuśćmy z 2tys. obr to lepiej idzie ta z G2 ale jak zawór otworzy całkiem okno wylotowe to G1 zostawia tamta w tyle. Poza tym przy tych samych zębatkach vmax (oba sprzęty odblokowane) na G2 wynosi 130-135, a G1 150-155, oczywiście te prędkości nie mają przełożenia w CRM która nie ma aerodynamiki :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 Ja w kółku mam 8 czyli data produkcji wychodzi na 1998 bo 20008 to to raczej nie jest :bigrazz: . Wychodzi na to że mam lepszy dół lecz gorszą góre, no trudno trzeba sie z tym pogodzić, ten dół raczej mi nie będzie tak potrzebny bo w terenie i tak sie kręci na maxa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 14 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 No polemizował bym ze stwierdzeniem :P Nie wszędzie da sie krecic na maxa.....a nawet wiecej nie wszedzie sie powinno ..... no chyba ze jeździsz na torze to inna sprawa.... heh aż musze sprawdzić jaką mam cyferke :) (moja CRM nie osiagnie 130km/h ale mam zebatkie z przodu 12 jak sie nie mylę ....) Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 No może ciągle nie trzyma sie max obrotów, jak by popatrzeć to na dłuższych trasach tylko do przyspieszania kręci sie silnik później trzyma sie niższe obroty, ale w jeździe po lesie gdzie są kręte drogi i ciągle trzeba hamować i przyspieszać gazu używa sie jak on/off . Nawet w wersji z mocniejszym dołem nie będzie dało sie jeździć w terenie na niskich obrotach, bo te silniki są do tego żeby je kręcić i tyle, oczywiście da sie na niższych jechać ale nie ma zabawy :bigrazz: . Jak ktoś nie chce kręcić silnika wybiera 4t. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.