Jackuzy Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Ostatnio zauważyłem coraz więcej tematów związanych z Honda CRM....jakiś taki wysyp sie objawił na allegro..chyba więcej pojechało ludzi do Francji ;) i sobie motorki pościągali ;) jeszcze z rok temu nie wiedziałem ze taki model Hondy istnieje ... echhh :P Zatem w temacie podobnie jak w innych zbiorowych proszę zadawać pytania odnośnie eksploatacje, charakterystyczne i swoiste dla modelu kwestie :) oczywiście odpowiadać na pytania tez można :notworthy: ja na początek podam linka do serwisówki po francusku :P http://www.megaupload.com/pl/?d=DFU4JV59 Pozdrawiam wszystkich CRMkowiczów :bigrazz: Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Witam!Bardzo się cieszę, że powstał taki temat.Odrazu mam pytanie:Gdzie były blokowane CRM'y 125?Dyfuzor, moduł?Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 CRm były blokowane podobnie jak NSRki...bo silnik ten sam :rolleyes: Z tego co mi wiadomo to wydech (kryza na wlocie) dolot (blaszka z dziurką za małą) i magiczny kabelek gdzieś pod siedzeniem jeżeli nie kręci się do końca....no i regulacja zaworu wydechowego aby pracował jak mu bozia przykazała ;) Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 Na wlocie? Czyli nie trzeba bestialsko rozcinać dyfuzora?Kabelek? Hmm...Wiesz moze coś więcej? Który, itp?Teraz tylko czekac az bede mial czas i wszystko to sprawdzic...Dzieki za odpPozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 1 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 Heh poszukaj w necie opisy odblokowywania NSRki jest takich całkiem sporo....tam jest wiecej info o kabelku...ale nie wiem na ile to ma zastosowanie w CRM...co do wydechu to na wlocie dyfuzora jest zwęzka...na 3 spawach z tego co wiem :biggrin: odcinasz fleksem spawy i wyciagasz zwęzke..to wszystko :icon_razz: Jak już będziesz zaglądał do wydechu sprawdź jak Ci chodzi zawór wydechowy....na forum już jest chyba opis jak to robić bo sam go pisałem :P najpewniej w mechanice 2T znajdziesz go ..... wazne jest by przed wszystkim odpalić moto dać mu pochodzić sekunde na jałowych i zgasić KLUCZYKIEM.....po tym będziesz miał odpowiednie ustawienie zaworu na jałowych i będziesz mógł wyregulować kreseczki na półksiężycu i obudowie :biggrin: Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekB Opublikowano 30 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2008 1. Jakie są wersje CRM'ki? Na ramie mam napisane CRM125RR, kolega w profilu ma 125RL. Czym to się różni?2. Do którego roku CRM było produkowane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 1 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2008 Było kilka rożnych rodzajów...głeboko w sieci to siedzi...a różniły sie pierdołami albo i niczym :P CRM nadal produkują w Brazyli czy gdzies tam :D jako SM :) a takie jak nasze CRMki były składane według papierów Hondy do 99....chociaz jest wiele 2000r....nie wiem dlaczego ale to pewnie przez wpisywanie daty pierwszej rejestracji jako rocznika... :D a swoją droga moja hodzia znowu jest rozwalona, tor i złe lądowanie...przy okazji złamałem sobie rękę ;]... echhh Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 1 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2008 moja hodzia znowu jest rozwalona, tor i złe lądowanie...przy okazji złamałem sobie rękę ;]... Przybij piątke.Uczylem sie jezdzic na kole - zlamanie podstawy V kosci srodrecza z przemieszczeniem... Lampa poszla itp. , teraz lekko przebudowywuje CRMe - efekty pokaze pozniej...Mam pytanie. Chodzi mi glownie o odblokowanie CRMy na zaworze - jak to dokladnie zrobic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 2 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 Heh OK można przybić :lalag: Ja mam złamaną kość strzałkową lewej reki oraz przemieszczenie podstawy kości strzałkowej w nadgarstku....twardo lądowałem ;/ ale pewnie 5cm w jedną lub drugą strone i nie miał bym gipsu na łapce... CRM straciła zegary (obrotek rozleciał sie w mak ;( ) tylnt błotnik, stelaż pod błotnikiem i kilka fragmentów plastików na baku. Jak bede miał kasę to to naprawie...na razie musi poczekać ;) Zawór w CRM trzeba tylko wyregulować on nie był blokowany tutaj ;) Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Honda CRM 125 Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 Witam. Też mam crm-ke potrzbuje do niej prowadnicę łańcucha, szukalem na larsenie i nic nie było. Znalazłem na allegro crm 80-tke na części i nie wiem czy prowadnica od tej 80 bedzie pasowała do 125? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 30 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 Prowadnica bedzie pasowac z CRki 125(89-90) apropo CR posprawdzałem modele i okazuje sie zplastiki w duzej czesci pasują od CR125 z lat 89-90 Podejzewam równiez ze pasowały by amortyzatory, półki i kilka innych rzeczy :D (90 ma USD zawiechę) Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekB Opublikowano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 Wie ktoś może czy oryginalne felgi w crm są aluminiowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 9 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 z tego co wiem to są alu DIDa ;) Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Honda CRM 125 Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 dzieki za pomoc . Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 Witam dołączyłem do grona posiadaczy CRM, w związku z tym mam kilka pytań czy CRMy posiadały elektryczne rozruchałki(tylko rozrusznik bez kopki)? Bo jeżeli nie to mam silnik z NSRki, musze w niej troche pogrzebać, a mianowicie wstawić tuleje i nowy tłok i jeszcze kilka dupereli zrobić, nie mam ślizgu łańcucha też musze go dorwać. Mam nadzieje że moge liczyć na waszą pomoc w przygotowaniu CRMki do sezonu :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.