JacekB Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Gdzie kupić uszczelniacze do przedniego zawieszenia? Przydała by się wymiana... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Gdzie kupić uszczelniacze do przedniego zawieszenia? Przydała by się wymiana... uuuu chyba tylko oryginały zamówić u dilera Hondy.... ;] Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszs2 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Nie koniecznie musisz zamawiać w hondzie, choć tak było by najlepiej. Wymiary oryginalnych to dokładnie 41.7x55x5/10 i takie uszczelniacze dostaniesz chyba tylko u producenta czyli marzocchi. Natomiast bez problemu dostaniesz (na necie) uszczelniacze o wymiarach 41.7x55x8/10.5 są o 1mm grubsze ale to można zgubić. Ja nie miałem tyle szczęścia żeby znać dokładny wymiar uszczelniacza i liczyłem na to, że jak go wyciągnę i zaniosę do hurtowni to mi dobiorą, niestety. Pozostało mi wyczyścić stary i skrócić sprężynki. Jak na razie działa dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszs2 Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 Nie wie ktoś czy jest problem z dostaniem tego uszczelniacza w cylindrze na wałku od zaworów wydechowych? Dostane coś takiego w zwykłej hurtowni z takimi rzeczami czy tylko zamówienie w hondzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Można dostać same pierścienie do CRMy? Zrobiłem w swojej remont tłok Wossner, ale wydmuchało mi simmering, dojechałem na chate, później kupiłem nowy simmer założyłem ale okazało sie że komprecha coś słabawa jest, zdjąłem cylinder i sie okazało że 1 pierścień jest tak zjechany że po włożeniu w cylinder wpada do srodka, 2 jeszcze coś tam tzyma ale tez nie za ciekawie, wydaje mi sie że to przez ten simmering. Jeżeli nie dostane samych pierścieni to czy tłok z allegro Piston jest w ogóle coś warty. Bo wydać znowu 350zł na tłok nie widzi mi sie. Na tym tłoku zrobiłem ze 400km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszs2 Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Ten "piston" jest wart mniej niż kosztuje, osobiście bym nie zakładał. Jeśli masz wossnera to powinna być możliwość dostania do tego osobno pierścieni, spytaj kolesi na allegro co tym handlują, bo na stronie wossnera oczywiście widnieje oferta samych pierścieni ale na maila odpisali mi ze nie mają w tej chwili żadnych pierścieni. Teraz pytanie miałeś tam nicasil czy tuleję? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Mam wstawioną tuleje żeliwną. Tłoczek ma ledwo co starty teflon także szkoda mi go wymieniać. Pierścienie starły sie najbardziej od strony wydechu, 1 ma grubość ok. 0,5mm, 2 jest lepszy ale nie założe go na góre bo ma w innym miejscu zamek i tez nic nie będzie trzymał. A czy można założyć pierścienie do Nicasilu? Bo mam z poprzedniego tłoka w dobrym stanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszs2 Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 W sumie to nie wiem, na żeliwo zwykle pierścienie pokryte są chyba chromem więc jeśli tamte masz pokryte chromem to może dało by się założyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Ok na razie będe szukał pierścieni może coś znajde, jak by ktoś wiedział gdzie można dostać same pierścienie to chętnie skorzystam :bigrazz: . Jeszcze takie pytanie, czy możliwe że przez wytarte pierścienie przestała mi palić z rozrusznika? za cholere nie chce palić, rozruch kręci jak głupi i nic, a wystarczy ze pchne ją dosłownie 0,5m aby tylko koło sie zakręciło i pali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 20 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Możliwe ze przez pierscionki nie pali z rozruchajki.... Pierscienie kupisz orginalne Hondy, wystraczy iść do salonu i zamawiasz... cena będzie inną kwestią. Niestety nie pamietam ile kosztowały ale zdaje się ze nie mało.... przekalkuluj czy nie bardziej opłaca się całego wosnerka....;) co do problemów z moto... moja ostatnio się zrobiła taki muł że to małą głowa ;] .... okazało się ze to jedna z linek zaworu wydechowego.... lol... wymiana linki (dorobiona za 30zł) plus regulacja gaźnika i moto znów jeździ jak strzała :D cool :) co do linek to w sumie trzy wymieniałem najpierw pękła od gazu ta do manetki.... nowa kosztuje 96zł... kupiłem od WSKi za 8zł wyjąłem wkład , dociąłem, zacisnąłem na końcu nitem i smiga :D:D:D ... potem wspominana już linka zaworu, tutaj nie chciałem kombinować i dorobiłem profesjonalnie w zakładzie... jednak tuż po wymianie odmówiła współpracy krótsza linka gazu ta do przepustnicy od dzielnika ;] .. przetarła się i blokowała.... zrecyklingowałem starą linkę od gazu tej od manetki, dociąłem na długość zacisnąłem nitem na końcu i znowu hula :D hehe ... te maszyny są zajebiste po prostu :D Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszs2 Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Oryginalne pierścienie hondy to 200zł przynajmniej tak mi powiedzieli u dilera w Krakowie, taniej wychodzi sprowadzić sobie z UK ze wszystkim wychodzi 160zł (też oryginalne hondy), no ale jeżeli można zastosować na żeliwo takie pierścienie to przecież masz stare. Popytaj o pierścienie u sprzedawców wossnera bo ich koszt to ok. 100zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Stary pierścień mam tylko jeden, założyłem go i silnik troche sie wyciszył, ale kompresja chyba sie nie poprawiła. Jak będe miał kase to poszukam tych pierścieni Wossnera. Zapytam z ciekawości jedzie ktoś na zlot do Zakrzówka Szlacheckiego woj. łódzkie, okolice Radomska? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 Mam jeszcze takie pytanie ponieważ nie moge znaleźć samych pierścieni do mojego bzyka, czy te tłoki z allegro za 100 są do dupy przez wykonanie tłoka czy pierścieni bo mógłbym kupić cały komplet, a założyć same pierścienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszs2 Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 W sumie kiedyś kupiłem tłok tej firmy bo nie było żadnego wyboru (piston kit) miałem wtedy honde 80ccm (silnik raczej średnio wysilony 8KM, w cylindrze oryginalnie żeliwo, chłodzony powietrzem, smarowanie z dozownika). Pierścienie musiałem doszlifować aby miały odpowiednią przerwę (w crm to jest 0.30-0.45mm), a po założeniu nie dolegały idealnie. Ogólnie z motocyklem nie było problemów i chyba dalej nie ma (sprzedany). Po wykonaniu widać, że to żadna rewelacja no ale czasem po prostu nie ma wyboru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 Chyba tak zrobie, zamówie ten tłok jeżeli pierścienie będą pasować to założe na mój tłok, jeżeli nie to cały komplet włoże. Jutro rozbiore CRMe i sprawdze jeszcze czy czasem tuleja sie nie wytarła na jajo bo wtedy to nawet pierścienie nic nie dadzą chociaż wątpie że przy tak małym przebiegu coś sie jej stało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.